• Lid sinds 27 december 2009

La Citadel

Heemskerk

Eetcafé De Dirigent

Beverwijk

E. Verweij heeft nog geen foto toegevoegd

1. E. Verweij's profielfoto
    E. Verweij heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Dirigent

Vorige week met mijn vrouw weer gegeten bij 'De Dirigent'. Toch wel een vast restaurant te noemen want we komen er steeds terug. Erg vriendelijk ontvangen en top bediening! Erg gezellige sfeer en erg goede kaart! De kwaliteit is erg goed en we hebben wederom een geweldige avond gehad, ga zo door.

2. E. Verweij's profielfoto
    E. Verweij heeft een recensie geschreven voor La Citadel

Wij hadden ons op tweede kerstdag 2009 verheugd op een gezellig avondje uit met ons viertjes. Ons, zijn mijn vrouw en ik en onze twee kinderen van bijna tien en acht jaar..

Wij wonen in de buurt van ‘La Citadel’ en een gezellig restaurant ook nog op loop afstand, ideaal! Helaas waren de eerste minpunten na binnenkomst al verdiend. Ik had netjes vooraf gereserveerd. Een ontvangst was er niet. Waar je verwacht welkom te worden geheten op deze kerstavond door de gastvrouw/ heer was een binnenkomst met zoek het maar uit.

Eerst maar de jassen kwijt…… in de ‘garderobe’ konden maar enkele jassen hangen, deze was al bijna vol. Wij konden de jassen nog net kwijt maar later arriverende klanten hadden een probleem. De ‘gastvrouw’ heeft ons totaal niet het gevoel gegeven dat we welkom waren. Overigens de hele avond gaf deze dame meer het gevoel dat wat ze deed gedaan werd omdat het moest maar meer niet. We werden min of meer naar een tafeltje gebracht en waar je een leuke kaart verwacht werd gevraagd of wij op de hoogte waren van het kerstmenu. Ik had dit weken geleden bij reserveren wel eerder bekeken maar wilde het graag zien. Het werd voorgelezen vanaf een A4 tje dat ik vervolgens nog even heb kunnen bekijken. Een leuk menu kaartje is misschien een idee?

De kwaliteit van het eten is verder goed, de kok levert prima werk. Jammer dat de bediening zo ongeïnteresseerd overkwam. Als de glazen leeg zijn verwacht ik toch met de acht tafels die deze dame ongeveer te bedienen had wat sneller de vraag of de klant nog wat wil drinken.

Ook een gesprekje, of het naar wens is, ik noem maar wat, niets van dit alles. Het eten werd neergezet en verder werd er niets gezegd. Je krijgt dan als klant echt het gevoel, eten en niet zeuren ik sta hier omdat het moet.

Nogmaals erg jammer want het eten was goed en werd op een leuke wijze geserveerd, mooi opgemaakt. Met een volgend kerstdiner gaan wij in ieder geval wel een stukje rijden naar een ander restaurant.

4,9