• Lid sinds 26 november 2010

Le Grand Royal

Arnhem

Le Grand Royal

Arnhem

E.Evers heeft nog geen foto toegevoegd

1. E.Evers's profielfoto
    E.Evers heeft een recensie geschreven voor Le Grand Royal
    Internationaal Arnhem

21 november 2010, nu met een vriend, weer naar le Grand Royal met een voucher van "de Groupon Group".

Wat een enorme teleurstelling werd dit! Er was een aparte drie- gangen menukaart voor deze "Groupon Deal" waar tevoren géén informatie van was verstrekt door enerzijds het restaurant en anderzijds de Groupon Group, de voucherwaarde was €45,00. voor 2 personen voor een driegangen keuzemenu!

Wij moesten uit een wel zéér beperkte menukaart een keuze maken en uiteindelijk kan ik alleen maar zeggen "ook de gerechten stonden niet in verhouding met het eten van gisteravond". De frieten ( of waren het gebakken aardappelen? ) dreven in het vet en waren lauw en slap. De bijzonder vriendelijke jongeman die ons bediende kreeg ze dan ook terug van ons en hij zorgde gelijk voor lekkere vers gebakken frieten, dat was een plus.

Ook heeft hij gelijk mijn ongenoegen betreffende de "aangepaste menukaart voor deze voucher" doorgegeven aan zijn chef wat ik zeer correct vond. Als goedmaker kregen wij koffie van het huis aangeboden met daarbij de opmerking dat ik mij óók tot de "Groupon Group" moest richten over de klacht m.b.t. de aangepaste menukaart.

Dit zal ik nu ook zeker doen!

Helaas heb ik nog 3 Vouchers voor le Grand Royal, wat ik daar mee ga doen?

2. E.Evers's profielfoto
    E.Evers heeft een recensie geschreven voor Le Grand Royal
    Internationaal Arnhem

20 november 2010 met 6 collega's heerlijk gegeten, wij hebben het 3 gangen keuze menu genomen en ik was blij verrast met mijn warme voorgerecht op een verwarmd bord, jammer dat het hoofdgerecht niet óók op verwarmde borden geserveerd werd.

Zo was de spinazie reeds koud bij het serveren. De kwaliteit van de gerechten, zo ook de opmaak van de borden, was uitstekend, de frieten goed gebakken en heet opgediend, perfect.

Over de wijn wil ik wel kwijt dat de prijs/kwaliteit niet in verhouding staat!

De bediening was zeer goed en attent, een pluim waard.