• Lid sinds 19 april 2017

Hengelo
  2. Markanti

Hengelo
Nieuwe recensie

E.B heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. E.B's profielfoto
    E.B heeft een recensie geschreven voor Markanti

E.B

1 maart hier gegeten. Anders dan we gewend zijn, was de bediening niet goed. Te weinig personeel. Personeel was in het verleden vele malen beter. Drie kwartier gewachtop dessert. Deze werd slechts gedeeltelijk geserveerd. Eén van ons gezelschap werd geheel overgeslagen dus heeft het nagerecht na drie kwartier geannuleerd. Zelfs een kop koffie werd vergeten. Eigenaar oogde niet in goed humeur.
    Ondanks dat wij zeer frequente bezoekers zijn, was dit ons laatste bezoek. Jammer dat veel restaurants de kwaliteit (ook qua bediening) niet vast weten te houden.

2. E.B's profielfoto
    E.B vindt Markanti niet leuk

E.B

3. E.B's profielfoto
    E.B heeft gereageerd op een recensie van Bistro Het Koetshuis

Beste directie,

Een recensie is bedoeld om een ervaring te delen. Met een wat mindere recensie zou u uw voordeel kunnen doen om een kwaliteitsverbetertraject in te zetten. Dat past dan wellicht beter dan een mindere ervaring op deze wijze te verdedigen. Wij waren niet alleen in deze ervaring. Wij spraken met diverse gasten om ons heen, die dezelfde mening waren toegedaan. Dit is overigens ook aan uw personeel medegedeeld, die zelf beaamden dat het "veel te vol" was. Onnodig om uw prijs bij nogmaals bij de reactie te plaatsen. Deze is genoegzaam bekend. Het gaat uw gasten wat minder om de prijs, maar veel meer om de beleving. Wij hoorden in ieder geval van de tafels om ons heen dat dit "de laatste keer" was. Jammer dat u uw kwaliteit niet heeft weten te continueren. De ambiance is perfect, maar dit ging in dit geval geheel verloren door het veel te vol "proppen" van de locatie. Opmerkingen van overige gasten waren o.a. "ze worden hebberig". Het is geenszins de bedoeling uitsluitend commentaar te leveren, maar wij hopen dat dit reden mag zijn, om een verbetertraject in te zetten en willen aangeven dat een lange termijnvisie beter is dan "snel en veel". Met vriendelijke groet, Ed Bosscher