• Lid sinds 29 maart 2019

Wonder's

Heerhugowaard
  2. Wonder's

Heerhugowaard

Dylan Zand heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dylan Zand's profielfoto
    Dylan Zand heeft een recensie geschreven voor Wonder's
    Internationaal Heerhugowaard

Onwijs veel trek en zin om hier te gaan eten.
    We hadden van te voren gereserveerd en kregen boven een hoge tafel, vervolgens werd er vrij vlot gevraagd of we wat wouden drinken.
    Toen we de wijntjes hadden ontvangen duurde het maarliefst 15 minuten voor en uberhaupt een menukaart kregen.
    Het broodplankje werd hier vrij kort na gebracht.
    Het voorgerecht werd 30 minuten daarna geserveerd, en vervolgens hebben we 80 minuten moeten wachten voor we ons hoofdgerecht hadden ontvangen, deze was niet volledig heet en kregen hiervoor toen we vroegen waarom het zolang duurde het verhaal van de “leidinggevende”(een dame die de hele avond bloedchaggerijnig was) dat ze nieuwe koks hadden en dat het een groot zootje was en dat ze het al 2x gevraagd had en dat het aan van alles en nog wat lag en dat ze het nu nog eens ging doen.
    Uiteindelijk na het afronden van ons hoofdgerecht hebben we na de ruim 15 minuten dat onze borden er stonden maar gezegd dat we geen behoefte meer hadden aan het dessert en of deze uit het menu gehaald kon worden.
    Hierbij kwam een jongenman die wel een aantal keer excuses heeft gemaakt met 20% korting op de menu’s aanzetten. Dit is 5,50 per menu en dus niet eens de prijs van een dam blanche die hier in zou horen.
    Al met al was de rekening ook nog eens 68,50.

Al met al een bijzonder slechte ervaring, en hier zal je ons dan ook niet meer terug zien op deze locatie van Wonders.

2,1
  2. Dylan Zand's profielfoto