1. Internationaal Leeuwarden

Wij hebben met zn 2en (alweer een tijdje geleden hoor) hier gegeten. Na de verschillende menu's bekeken te hebben (klein beetje ingewikkeld) hebben we gezegd dat we voor het 3 gangen menu gingen (via hun site gevonden, is wat goedkoper dan a la carte). Vervolgens vroeg de serveerster wat we dan wilden van de kaart, dus wij kozen iets uit... Na overigens echt heerlijk gegeten te hebben, werd duidelijk dat ze ons niet goed had begrepen en mochten we de volle mep voor de gerechten van de kaart betalen.. Voor twee studerenden toch een beetje veel! Al met al dus heerlijk gegeten maar over de bediening ben ik niet zo te spreken, ook niet over de omgang met de gasten.

6,7
  2. Tijdje geleden hier gegeten, nu toch maar even recensie schrijven, want het was echt HEERLIJK! We hebben met twee personen het 'bites for two' menu gehad en dit was echt super! Verassende kleine gerechtjes die echt tongstrelend waren en het was meer dan genoeg, je wordt er echt wel zat van! De bediening was ook zeer fijn, al met al een heerlijke avond gehad. Ik raad wel aan te reserveren want het kan wel druk zijn!

3. dyane

4. Eten erg lekker, maar bediening is heel erg slecht! 6 uur aan tafel gegaan en om half 10 nog geen toetje te bekennen.