• Lid sinds 25 november 2016

Uden

1. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Keizer

DV

Vandaag friet met frikandel, sito en een friet satestok menu gehaald.
    Het duurde minimaal 10 minuten voordat men de bestelling op nam aan de balie. Er is minimaal vier keer iemand langs gelopen, maar niemand vroeg iets of zei ook maar "goedenavond, een moment aub". Ze liepen gewoon door.
    Uiteindelijk toch kunnen bestellen. Voor deze bestelling (friet en twee snacks en wat saté) hadden ze maar liefst 20 minuten nodig, terwijl er nauwelijks iemand binnen zat en ook het terras was op twee mensen na leeg. Er was een vrouw voor ons die al 45 min!!!!!! wachtte op haar vette hap.
    We zagen dat de jongen achter de balie bij andere mensen ook meerdere keren dingen vergat te brengen.
    Wat verder op viel was dat alles onder een infrarood lamp gezet werd tot de bestelling klaar was. Sorry hoor, maar als je nog geen portie friet en een del en sito en wat saté tegelijk kan klaar maken.... Dat lukt mij thuis zelfs prima. Deze mensen hebben er hun werkwijze van gemaakt. Maar ja, je raadt het al: friet in een dichte doos onder een warmtelamp... Kleffe meuk. Er zat ook 10 min tussen het moment dat de friet en de snacks klaar waren en al de tijd dus onder een lamp. Voor een bedrijfskantine oké... Maar je core business is friet en snacks bakken!! Dat kan echt niet!
    Helaas zat er ook ontiegelijk weinig saus op de sate en de curry en uien moest ik zoeken op de frikandel. De friet was half koud en klef zoals ik al zei. De sitostick was wel prima verder.
    Het was gewoon een grote teleurstelling. En 2,20 voor een frikandel speciaal? Dat was de duurste, zeker niet de lekkerste, die ik ooit op heb. Alles was echt duur trouwens. Dat is niet erg als het lekker en heet is, maar voor fabrieksfriet en wat simpele snacks... Nee, nee... Er zijn betere alternatieven in Mill, op loopafstand.
    Van de zomer hadden we overigens een zelfde ervaring bij deze zaak. Toen liep er een jongen waarvan wij tegen elkaar zeiden "die werkt hier nog niet lang en dat zal ook niet lang duren ook". Zooooo traag in alles. Ook niet echt sociaal of een leuk, vlot praatje. Tot onze verbazing werkte hij er nog steeds. Nou ja... Werken... Volgens mij loopt zo een alleen in de weg. Ik ergerde me er al aan als klant, laat staan als collega. Het meisje werkte wel hard, dat ik kon zien en die jongen stond er bij te kijken. Er gingen ook wat chagrijnige blikken naar hem toe. begrijpelijk, dat zeker, maar als klant komt dat niet over of je eten liefdevol wordt bereid. Dat was helaas ook niet terug te proeven.
    Er moet echt wel iets van te maken zijn, want het is een groot pand, genoeg ruimte voor zitjes etc. Maar de werkwijze met warmtelamp, het personeel, hun uitstraling en waarschijnlijk een personeelstekort, de lange wachttijden en de kwaliteit en dan vooral de temperatuur van het eten, moet echt beter. Veel is terug te leiden naar hetzelfde: traag personeel dat niet ziet waar er iets te werken is maar staat te wachten.
    Voor ons de laatste keer voorlopig, ondanks dat deze tent was uitgeroepen tot een van de beste Anytimes van 2016/17. Wij konden iig oprecht geen enkele reden bedenken om terug te komen, behalve het tegenkomen van bekenden. Maar dat kan elders ook. Echt een teleurstelling geweest en zonde van het geld. Het was de afsluiter van een bijzondere dag voor ons, die ondanks onze positieve gemoed, toch negatief afgesloten werd. En wij zijn echt geen moeilijke eters.

4,5
  2. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Quick Food

DV

Vandaag weer eens een andere döner-/shoarmazaak in Uden een kans gegeven.

Laatst had ik een grote kapsalon besteld en die was gewoon meer dan prima. Groot genoeg ook vooral en dat is toch iets wat ik meestal niet kan zeggen. Ik ben wellicht ook een wat grotere eter dan gemiddeld.
    De kapsalon werd los van het drinken geleverd en de salade idem dito. De smaak was erg goed en gelukkig geen cheddar op de kapsalon en geen mozzarella. Dat is gewoon niet te eten als het enigszins afkoelt. De smaak van de döner was erg goed en de friet niet slap. Salade was gewoon vers, zoals je altijd hoopt.

Vandaag was het de beurt aan Quick Food om mij een grote schotel te bezorgen. Ik heb gekozen voor een mixed grill met 2 soorten vlees. Lamsshoarma en döner kebab.
    De schotel werd snel bezorgd en hij was nog goed heet. Zelfs de friet was nog perfect warm.
    De eerste indruk was, dat de schotel met aandacht opgemaakt was en de indeling was zoals gehoopt. Er zaten drie kuipjes saus bij en dat was voldoende voor deze hoeveelheid.
    Het vlees vond ik wat lastig om te onderscheiden. Ik kon niet goed zien, wat nu de döner en wat de shoarma was. De shoarma was iets dikker en meer brokjes. Precies zoals ik hem wil. Ik vond de shoarma en de döner wel iets aan de drogere kant, maar hij was zeker lekker.
    De friet was niet te zout en zoals gezegd goed warm.
    Voor een schotel van 12 euro had ik misschien iets meer friet en vlees gehoopt te krijgen, maar ik kan niet zeggen, dat ik nog honger heb. Het was gewoon genoeg.

Al met al een hele goede plaats om een kapsalon te bestellen. De schotel was meer dan prima en niets op aan te merken. De bestelling klopte ook beide keren 100% en de bezorgtijd was sneller dan aangegeven.
    De kapsalon zou ik zeker nog eens bestellen, als ik grote honger heb.

3. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor McDonald's
    Hamburger Uden

DV

Deze recensie heeft betrekking op het nieuwe McDonald's filiaal aan de A50 bij Uden.

Afgelopen 6 april rond 19.00, een hele slechte ervaring gehad.
    Leuke dag gehad en afsluiten bij de nieuwe Mac.
    Het opnemen van bestellingen aan de drive duurde best lang. Niet dramatisch, het was mooi weer.
    Maar dat je dan 18 euro betaalt en echt totaal niet gare friet krijgt, een niet eens lauwe single "big" tasty en een net aan lauwe big mac, dat is gewoon schandalig voor zo'n keten. Kom op zeg!! Alleen de mc kroket was warm. Niet heet, maar acceptabel.
    We hebben besloten om niet in de rij aan te sluiten om te klagen, want we hadden niet nog meer tijd daarvoor, maar om maar naar huis te gaan en het thuis maar op te warmen.
    Mijn vriendin zei, dat ze de kleine Big Tasty wilde en toen werd ook niet begrepen, dat er sinds kort een single (de kleine dus) en een double is. Er werd gewoon zonder iets uit te vragen gezegd: "die hebben we niet". Staat op een poster op het prijzenbord nota bene. Als ik 0 sterren had kunnen geven, hadden ze die gehad. Echt heel, heel slecht.
    Het is dat ze de vlag met de M op het dak hebben staan, anders zou het zo failliet zijn denk ik. De zaak en het pand is mooi, maar ik heb liever goed eten. Zeker voor die prijs.
    DOE ER IETS AAN!!! Anders zie je mij niet meer terug.

2,3
  4. DV's profielfoto
    DV vindt Ayintap leuk

5. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Ayintap

DV

Een Turks restaurant, zoals we dat in Uden nog niet hadden. Natuurlijk verkoopt men döner, kapsalon en pizza, maar misschien is dat wel niet waarvoor je naar Ayintap zou gaan.
    Het restaurant is meer zoals we de Griekse restaurants in Nederland kennen. Mooie authentieke schotels en meer dan dönerschotels. Je kunt er dus ook gewoon echt uiteten voor een nette prijs.
    Veel lamsvleesgerechten in diverse soorten. Mooi gepresenteerd ook.
    Er wordt hier met liefde gewerkt, men weet precies waar men mee bezig is. Ik zou dit restaurant dan ook op kwaliteit boven de andere Turkse zaken in Uden zetten.
    Ook de afhaalmaaltijden zijn ronduit verzorgd. Bestel je een dönerschotel, krijg je er friet, vers brood (geen pitabroodje), salade, bulgur en geroosterde peper en tomaat bij. Alles los verpakt, zodat alles goed warm en vers blijft.
    De Iskender is trouwens ook een echte aanrader. Man het water loopt me alweer in de mond.
    Ze zijn niet de goedkoopste van Uden, maar de keuze is er wel veel uitgebreider dan je zou verwachten.
    Ga zo door mensen! Doe de uitbaters van restaurantjes een lol en bestel telefonisch of via hun website. Dit scheelt jezelf vaak ook bezorgkosten en 13% (en de rest) commissie voor de uitbaters...

6. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor De Mallejan

DV

We hebben na een lange dag hier afgesloten met een all you can eat buffet. Het restaurant was open tot 22.30 werd gezegd en aangezien wij wat om 21.15 kwamen om te eten hadden we niet echt verwacht, dat dit een probleem zou zijn.
    Helaas... bij aankomst waren al diverse buffetbakken leeg en deze zouden ook niet meer aangevuld worden. Friet, aardappelkroketten, gehaktballen, frikandellen en mexicano's lagen er koud te worden en daar moesten we het mee doen. Gevraagd om nieuwe, maar dat ging erg stroef. De man aan wie ik het vroeg was erg geirriteerd en vond dat er genoeg andere zaken waren.
    Het wokbuffet bestond alleen nog uit groenten als champignons, ui en tauge. Er lag nog een handje paprika en vlees, vis, kip en garnalen waren op en ook dat werd niet meer gevuld om 21.15.
    De grillplaat werd om 21.55 uitgeschakeld en daar moesten we het mee doen. We konden nog een hamburger of lamskotelet van de lava-grill krijgen, maar daar had ik geen zin in.
    De hoek "Showcooking" was leeg. Geen kook, geen show, geen eten.
    In de categorie afhaalchinees lagen nog wat kleine stukjes foe yong hai en kipsate enzo, maar dat was volgens mij meer omdat dat nog niet opgegeten was door de overige gasten. Je weet wel, van die stukjes die je bijna niet uit de saus gevist krijgt.
    Het eten wat er wel was te krijgen, was op zich wel wat je ervan mag verwachten. Niks culinairs, maar voldoende.
    We zijn met 13 mensen komen eten en volle bak betaald en service en vriendelijkheid was ver te zoeken. We werden ook gewoon buiten gekeken. Zelfs een deel van de verlichting en de airco gingen al om 22.15 waardoor het maar een rare sfeer kreeg en het niet te harden warm werd. Buitenwerken van gasten op chinese wijzen van het hoogste niveau. Ik zou hier zeker niet meer terugkomen.

3,3
  7. DV's profielfoto
    DV heeft gereageerd op een recensie van De Brouwketel

Wat verwacht je dan? Onbeperkt friet voor zo'n prijs? Dat de friet op is, hebben je eigen tafelgenoten toch veroorzaakt?
    En je hebt toch een ander gerecht kunnen kiezen, namelijk de vis? Dan is het probleem toch opgelost? Waarom moet er dan nog een financiële vergoeding verwacht worden?
    Iets met een dubbeltje en de eerste rang......

8. DV's profielfoto

DV

Lekker eten, maar wel behoorlijk aan de prijs hoor voor wat je krijgt. Telefonisch besteld en gevraagd om een tzatziki, maar die was op. Mijn vriendin wilde toch tzatziki bij haar griekse schotel en na wat aandringen ging hij hem dan toch maar nieuw maken. Dit had eigenlijk uit hem zelf moeten komen en geen discussie moeten worden. Het was niet eens laat op de avond. De bezorging was veel te laat en we moesten nabellen, waar het onderhand eens bleef. Een kwartier erna verscheen dan onze simpele bestellen van twee schoteltjes. Het was lauw, maar nog net te doen. De porties waren niet bijzonder groot, maar oke.
    Gezien de hoge kosten en de late bezorging en het hoge minimum bestelbedrag gaan wij hier niet gauw meer heen, ondanks dat ze een wat uitgebreidere kaart hebben met o.a. lamsdöner en griekse specialiteiten.

9. DV's profielfoto
    Eetcafé Uden

DV

Inmiddels kom ik niet meer bij Sami, nadat ze drie keer op rij veel en veel te lang over een bestelling deden (tot anderhalf uur) en het dan koud af durven geven met de verkeerde sauzen. Als je daarover dan belt, wordt men boos en gooit met de hoorn erop. Dit is de laatste twee keren gebeurd. Voor mij is het klaar.
    Het is wel de mooiste dönerzaak van Uden om daar ter plekke te eten. Dat doet geen ander ze na. Lekker ruim en fris. Geen schmutzige tent.
    De eigenaar blijft een toffe peer, maar het personeel aan de telefoon en de bezorging die lang duurt heeft ervoor gezorgd, dat ik ben uitgeweken.
    Sami is daarnaast aan de duurdere kant, vooral de pizza's. Het eten is wel prima, zij het dat de salades wat beperkt zijn. Wel altijd vers.

6,7
  10. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Karma Döner

DV

Eten is prima, maar porties niet zo groot. Je betaalt ook niet veel, maar toch wel in verhouding ietsje teveel in mijn ogen. Zowel dürüms als broodjes en kapsalons, alles smaakt gewoon goed.
    Ik vind wel, dat ze wat vriendelijker mogen zijn. Soms twijfel ik of dit komt door het niet goed beheersen van de taal, maar ik denk eigenlijk dat het dat toch niet is. Ze bedoelen het denk ik ook niet zo, maar zo komt het dan over.
    De sfeer heb ik niet beoordeeld, omdat je er niet kunt zitten. Het is een luik om te bestellen en meer niet.
    Het is wel fijn, dat ze al vroeg open zijn, aangezien de supermarkt dan open gaat waarbij ze in het pand zitten.
    De supermarkt ernaast is trouwens zeker de moeite waard als je er toch bent. Daar is men wel altijd vriendelijk (kassajuffrouwen en slager).

11. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Dönerix
    Shoarma Uden

DV

De lekkerste döner van Uden in mijn ogen. Helaas ook niet veel meer dan dat. Dat is de reden dat ik het eten en drinken op een 8 zet. Er is eigenlijk alleen döner/kipdöner en snacks en dan in alle combinaties van broodjes, dürüms en schotels. Mijn vriendin eet veel liever shoarma en dat hebben ze hier niet, terwijl het een kleine moeite zou zijn daar een rol van te laten draaien en grillen. Hierdoor moet ik soms uitwijken naar de concurrent, omdat ik natuurlijk niet op twee plaatsen ga bestellen (komt nooit tegelijk aan en twee keer bezorgkosten). Verder is het eten perfect! De salades bij de schotels/kapsalons zijn nergens zo uitgebreid en vers en lekker (rode kool, peper en feta krijg je niet overal tenslotte).
    De prijs is sowieso de laagste van Uden van de bezorgende dönertenten. Alleen de Karma is goedkoper voor zover ik weet, maar die bezorgt niet en is beperkt open. De porties zijn daar ook duidelijk kleiner. Prijstechnisch is prijs-kwaliteitsverhoudingsgewijs is er dus niets te verbeteren.
    Service is goed. Altijd vriendelijk. Zowel aan de deur als aan de telefoon en het maakt dan niet uit wie je treft. Deze mensen hebben er gewoon zin in!
    De sfeer kan ik helaas niet hoger dan een 2 geven. En dat is voor het uitzicht op de Markt. Het tentje is verder heel klein en krap en er is eigenlijk ook niet veel meer uit te halen op dit gebied. Als je zit te eten en er komt iemand bestellen dan staat die eigenlijk met zijn achterwerk op je bord. Ach....ze zijn toch vooral gericht op afhalen en bezorgen. Wat maakt het dan ook uit he?
    Ga zo door jongens!

12. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Nardje

DV

Goede friet, dat is echt heel erg verbeterd sinds een paar jaar terug. Toen was hij niet te eten. Nu gewoon goede friet. Ik vind wel dat de porties wat klein zijn, in verhouding met andere friettenten in Uden, maar ook sowieso. Bovendien betaal je toch best wel wat voor deze friettent. Nu snijdt en bakt Nardje zijn frieten zelf, dus de prijs mag daarom best wat hoger zijn.
    Ook sommige snacks maakt hij volgens mij zelf (kroketten?) en die zijn gewoon prima. De frikandellen vind ik persoonlijk echt niet te eten daar. Ze zijn zo hard en vast. Wel alles perfect gebakken.
    Waarom ik de service wat lager beoordeel, is omdat de wachttijden echt zo lang zijn soms, ook al is het niet druk in de tent en staan ze er met een man of zes achter de balie. Het is echt een ontmoetingsplek en ze doen echt aan klantenbinding. Ze nemen de tijd voor elke klant, maar daardoor staan anderen te wachten. Beter eerst alle bestellingen opnemen en dan gaan praatjes maken. Ze zijn wel altijd vriendelijk en er is volop zitplaats.

13. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor D'n Heerboer
    Internationaal Uden

DV

Hier geweest met een grote groep van ongeveer 20 personen, in oktober 2016 als ik me niet vergis. Man, man, man... Het is een grote vreetschuur, niet meer en niet minder. Het is een continu geloop van mensen die hun bord willen vullen. Het buffet was niets bijzonders. Niet slecht, maar ook niet speciaal.
    Zowel ik als twee andere mensen hadden een mega aanvaring met de kok achter de bakplaat. Wat een arrogante kwal is dat zeg! Als je vraagt om iets meer of minder knoflook dan wordt hij boos. Mag je twee stukken vlees uitkiezen, dan alleen combinaties die meneertje leuk vond. Wat een gezever zeg. Ik wil gewoon, dat hij bakt waar ik zin in heb. Daarom is de keus er toch zeker? Het voelde een beetje alsof we een troep soldaten waren die in de rij stonden om hun kostje op te halen. Maar we betalen hier flink voor! Nee, nee.... zo lang dit niet verandert, zie je ons niet meer terug. Klant is dus kennelijk geen koning... Zo'n arrogant kereltje verziekt je hele tent. Doe hier wat mee!!!!

14. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

DV

De verwachtingen waren hoog. Misschien wel te hoog. Maanden van tevoren reserveren, dan moet het wel speciaal zijn. Mwah... De inrichting was zeker goed. Lekker ruim opgezet en leuke aankleding in warme tinten. Personeel was ook zeker erg vriendelijk en hadden allemaal kennis van de gerechten. Alle vragen werden keurig aan tafel beantwoord.
    De kaart vond ik dan weer niet zo heel bijzonder. Geen gewaagde gerechtjes, maar allemaal wel redelijk voor de hand liggend. Sate, caprese, varkenshaas met champignonsaus, spareribs, ossenhaaspuntjes, wat soepen, wat vis. Het "unieke concept" waar anderen het over hebben... nee. Gewoon tapas. Niets meer, niets minder.
    De varkenshaas was gortdroog en zo ook de victoriabaars en tongfilet. Niet weg te krijgen. De BBQ-spies (shaslik) was wel lekker en ook de rundvleeskroket met truffelmayo was lekker. Maar of je daar nu voor komt? Het viel ons ook op, dat de tijd tussen bestellen en brengen steeds langer werd naarmate de avond vorderde. De glazen drinken waren ook geregeld te lang leeg.
    Toetjes heb ik zelf niet geproefd, daar hou ik niet van, maar die schenen wel goed te zijn.
    We hebben zeker een gezellige avond gehad, maar ik vond de kwaliteit van de gerechten zeker niet bijzonder en ik had bij niets of weinig het gevoel, dat thuis niet zelf te kunnen maken. Bij de gemiddelde griek kan ik persoonlijker lekkerder eten.
    Parkeergelegenheid is er genoeg op 200 meter lopen. Dat is wel een pré.

15. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor De Visscherie

DV

De Visscher zit al zo lang als ik weet in Uden op dezelfde locatie. Ze hebben een goede naam. Ik heb er tot nu toe alleen kibbeling en lekkerbekken besteld en die zijn oké. Persoonlijk vind ik 'oké' niet goed genoeg voor een visspeciaalzaak als het om gebakken vis gaat. Die moet gewoon subliem zijn en dat is hij gewoon niet in mijn ogen. Bovendien vind ik, dat je echt de hoofdprijs betaald voor gebakken vis en dan krijg je geeneens kabeljauw mee naar huis.

Eet je de vis daar op, dan krijg je het op een tempexbordje geserveerd. Dat eet voor geen meter, want je snijdt er steeds stukjes tempex bij af. De saus is wel lekker, maar daar betaal je dan ook de hoofdprijs voor.

De winkel ziet er heel erg mooi uit. Daar is echt aandacht aan besteed en complimenten daarvoor. Persoonlijk heb ik liever een goede lekkere vis voor een in verhouding staande prijs, dan een mooie zaak. Helaas is dat in Uden niet echt mogelijk nu.

Wat ik nog wel wil vermelden is, dat ik een keer drie lekkerbekken besteld had van 250 gram per stuk en dat bij nawegen thuis er nog geen 600 gram in de zak zat. Ik heb gebeld en ze boden hun excuses aan en een medewerker is direct in de auto gesprongen om ons vier nieuwe vissen van ruim 250 gram te brengen en een pondje kibbeling. Grote complimenten voor deze actie! Dit was overigens denk ik nu anderhalf jaar geleden.

5,5
  16. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Amon Sphinx

DV

Het eten is beter dan wat het jaren terug geweest is, toen Amon nog langs de Udense Muziekhandel Ebben zat. De hygiëne is ook stukken beter dan toen. Man, wat was dat een vieze tent, waar het personeel gewoon stond te roken bij het snijden van het vlees en het maken van je broodje bijvoorbeeld.

Maar dat was ooit.... Nu is het beter. Nieuwe zaak, nieuwe kansen. En het is helemaal niet slecht. Ik vond de kapsalon die ik kreeg wat klein, maar hij was wel lekker. De prijs vond ik wel wat hoog voor wat ik kreeg.

Mijn vriendin vond haar shoarma lekker, maar verkiest toch die van de concurrent erboven.

6,5
  17. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Dönerix
    Shoarma Uden

DV

Heerlijke döner en pizza. Niets mis mee. Vooral de complete saladebar vind ik erg goed. Die is bij de meeste zaken toch wat kleiner, met minder keus aan groenten.
    De kaart is niet heel erg uitgebreid, maar dat verwacht je ook niet van een dergelijke zaak. De zaak is ook precies wat je van een dönertent verwacht: een paar zitplekjes en verder vooral gericht op afhalen en bezorgen.
    Wat ze verkopen is eigenlijk altijd goed en bezorging altijd warm tot heet. Jammer van de 1,50 bezorgkosten tegenwoordig, maar dat zal wel door Thuisbezorgd.nl komen.

18. DV's profielfoto
    Eetcafé Uden

DV

Hele aardige medewerkers. Vooral de eigenaar zelf. Het zijn harde werkers en hebben voor zover ik kan zien ook de schoonste en netste dönerzaak van Uden.
    Het eten is erg constant van kwaliteit en de porties zijn de grootste van Uden. Je betaalt een paar euro meer dan elders, maar je krijgt wel goed vlees en verse salades. Pizza's heb ik er nog nooit geprobeerd. Wel alle soorten vlees en alles is prima. Friet is mooi van kleur, vet is niet oud, en de friet is ook niet slap of sladderig.
    Persoonlijk houd ik niet zo van wortel en zou ik liever rode kool in de salade terugvinden, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
    Ga zo door jongens!!!!

19. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Aziatisch Uden

DV

Kort maar krachtig vind ik dit de beste chinees van Uden. Ik heb er jaaaren geleden eens teppanyaki gegeten, maar nu eten we eigenlijk al jaren alleen maar afhaalchinees meer.
    Mooie prijs als je een menu voor 2 of 3 personen neemt en zeer ruime keuze. Wachttijden voor afhalen zijn altijd meer dan acceptabel. Personeel is netjes, vriendelijk en verzorgd. Spreken goed Nederlands. Ook het restaurant is verzorgd en netjes. Het gaat niet voor niets al tientallen jaren goed met dit bedrijf.

Eten is goed op smaak en sauzen niet waterig verdund. Eten wordt voor zover ik kan nagaan ook vers gemaakt.
    Parkeren is wel vaak lastig bij het afhaalpunt, maar ach, je kunt niet alles hebben.