• Lid sinds 31 maart 2015

Bistro The Lodge

Losser

DS heeft nog geen foto toegevoegd

1. DS's profielfoto
    DS heeft een recensie geschreven voor Bistro The Lodge

DS

Het restaurant is in Canadese stijl en zo is het ook ingericht. Het lijkt er op dat ze hier haast bij hadden, er hangen wat vlaggen en wat opgezette dieren. Het is leuk aangekleed maar niet dat je mee wordt genomen naar Canada.

Vooraf hadden we warm brood van die grote plakken, er zaten weinig korstjes aan een veel zacht met knoflooksaus en kruidenboter. Vond het brood niet zo lekker. Eten zag er netjes uit, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik heb een mixed grill gehad. Het lamspootje was vrij droog om over de kalkoen nog maar te spreken. Deze was over de breedte door midden gesneden, de ene helft te droog en de andere helft nauwelijks gaar. Veel met dezelfde kruiden gekruid. Daarbij mayo en patat met rauwkost. De mayonaise smaakte anders dan ik gewend ben en om de patat zat nog een schil. Niet dat het altijd overal hetzelfde moet zijn, maar ik word graag positief verrast en niet negatief. Daarbij was de rauwkost alleen gesneden ijsberg sla met tomaat, komkommer een een klein beetje wortelsalade uit een bakje. Daarbij lagen de prijzen allemaal rond de € 20,- wat qua kwaliteit buiten proportie was.

Over de bediening niets te klagen al gaat mij voorkeur uit naar personeel dat allemaal dezelfde bedrijfskleding aan heeft. Dit was één keer en niet weer. Zeker een gemiddelde van 8,6 is hier niet verdient!!

3,6