• Lid sinds 23 februari 2013

't Vosje

Maarn
  3. 't Vosje

Maarn

Driekus heeft nog geen foto toegevoegd

1. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor De Lachende Gans

We zijn hier met een groep gaan eten. Erg warm, geen airco. Carpaccio taai, fantasieloos en uit de vriezer. Hoofdgerecht was uitstekend (black angus) heerlijke frieten. Salade kregen we pas toen we uitgegeten waren… Vriendelijke bediening maar lange wachttijden. Aardbeien Romanov (goed) maar met spuitbus slagroom… Vrij prijzig.

6,3
  2. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor 't Vosje
    West-Europees Maarn

Heerlijk gegeten op het terras. Uitstekende bediening. Hebben alles goed in het snotje! Puntes van de haas met een heerlijke salade (kappertjes!).
    Klein minpuntje maar niet onbelangrijk: slagroom uit een spuitbussie…

3. Driekus's profielfoto
    Driekus vindt 't Vosje leuk
    West-Europees Maarn

Driekus

4. Driekus's profielfoto
    Driekus vindt de recensie door Daan voor Hotel ARA leuk

TOP!

Met mooi weer is het heerlijk vertoeven onder een parasol op een van de loungebanken of aan een tafel.
    Bij slechter weer nogsteeds erg fijn in het restaurant. Ze hebben verschillende vergarderzaaltjes en grotere zalen voor feesten, zeker de zaal aan de maas ( met eigen terras) is perfect!

Maar over het eten; altijd top. Ze zijn behoorlijk vooruit gegaan als je het mij vraagt. De borden zijn super mooi opgemaakt en het smaakt heerlijk. Ik heb een speciaal dieet waar ik mij houd, ze maken elke keer weer wat moois voor mij wat niet op de kaart staat.

5. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor Hotel ARA

Het is wat afgelegen maar beslist de moeite waard. Een van der Valk met een prachtige ligging tegenover het pontje naar Puttershoek. Buitengewoon aardige bediening. Heel attent. Prima gegeten (Tournedos). Prima Merlot en een feestelijk toetje (Dame Blanche).
    Een aanrader!!

6. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Reeuwijk

Menu voor twee opgehaald. Lekker snel geholpen. Uitstekende kwaliteit. Vlees (Babi Pangang) knapperig gebakken. Heerlijk!
    Let op: voor extra zaken zoals een tasje (0,55 euro) of kroepoek (4,00) vragen ze hier de hoofdprijs. Niet doen dus!

7. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor De Roskam

Eerder in 2017 gegeten. Was gewoon heel goed. Maar nu…
    Wat een tegenvaller. Carpaccio veel te simpel. En droog. Aubergine vreselijk flauw. Niet te eten, haal dat maar van de kaart. Toetje (Dame Blanche) errug simpel, twee mini bollen ijs…
    De bediening was super maar het eten ver onder de maat.

5,3
  8. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor Ferdinand's
    Internationaal Dordrecht

Uitstekende eetgelegenheid. Wij maakten gebruik van het driegangen keuzemenu. Uitstekende gerechten. Toetje is een topper!! Met echte slagroom

9. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Zus & Zo

Snelle bediening alleen… toen we thuis kwamen: 1 portie frites i.p.v. 2.
    Wel betaald. Was misschien te druk.
    Leuke zaak.
    Maar wel beter opletten…

6,1
  10. Driekus's profielfoto
    Driekus vindt de recensie door Kavya van Laar voor Het Oude Kantongerecht leuk

Kavya van Laar

Via vakantieveiling bon voor high tea. Wat een goede en leuke ervaring!! Vriendelijke bediening, heerlijke hapjes en gezellige ambiance! Compliment!

11. Het was weer super om bij jullie te zijn we moesten deze keer iets langer wachten voor dat we alles kregen maar heb daar heel veel begrip voor. Ze hebben het netjes uit gelegd
    deze mensen doen hun best. super ga zo door.

12. Driekus's profielfoto
    Driekus vindt de recensie door Anna voor Het Oude Kantongerecht leuk

De bediening en het eten waren fantastisch. Ook mooi interieur. Groot compliment. Maar het was verschrikkelijk dat er in dezelfde ruimte waar mensen zitten te eten, telkens met een enorme herrie chocolademelk (o.i.d.) wordt warmgemaakt met een of ander apparaat. Het was steeds zo'n lawaai dat dan elk gesprek onmogelijk was. Ik kon het op een gegeven moment niet meer uithouden. Lieve mensen van het Oude Kantongerecht, zulke herrie moet je echt, echt niet maken in een ruimte waar je gasten zitten. Ook al is het misschien niet heel eenvoudig, los dit probleem alsjeblieft op.

13. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor Het Oude Kantongerecht

Wat een ontspannen sfeer en gemeende hartelijkheid! Geweldig. We namen een high-tea. Mooie samenstelling. Let alleen op de jus 'd Orange. Deze was mierzoet en niet lekker. De rest was top!

14. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor New King's Wok

Allereerst: zeer vriendelijke eigenaar en personeel! Maar het is wat oubollig. De biefstuk was geen biefstuk maar een soort runderlapje. Het vlees in z'n algemeenheid is volgens mij van een zeer goedkope soort. De bakken met eten hadden een plastic deksel wat heel lastig opschept.
    Als men daar morgen besluit voor kwaliteit te gaan dan gaat deze zaak weer lopen!! Daar ben ik van overtuigd. Op vrijdagavond en de helft nog niet bezet lijkt me een veeg teken. Prijzen redelijk. Ideeen verder goed (tapas). Nu nog de kwaliteit van de ingrediënten. Daar dus niet op bezuinigen!!

4,9