• Lid sinds 25 februari 2015

Cafetaria Maintebos

Indrapoera

3. Indrapoera

Winschoten

Dreijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dreijer's profielfoto
    Dreijer heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Maintebos

Je mag wel zeggen een super nette tent. Maar dit is de derde en ook de laatste keer dat wij hier eten hebben weggehaald. 1e keer was redelijk, alleen hebben ze een frikandel speciaal vergeten. De tweede keer hebben we niet echt lekker gegeten. Maargoed 3 keer is scheepsrecht, en dus gewoon nogmaals gegaan.

Toen we het eten op tafel hadden keken we elkaar aan, zowel de kids, die normaal gesproken tegen patat altijd lekkkkker zeggen, kwam nu uit gatver. We hebben alsnog besloten zelf dan maar eten te koken, hierna hebben we toch besloten te bellen. Keurig netjes te woord gestaan, heb aangegeven dat het eten niet te eten was, en gevraagd of ze in oude vet aan het bakken zijn. Hierop werd tot 2 keer toe nadrukkelijk tegen mij gezegd dat ze deze morgen net nieuwe vet er in hebben gedaan. Maar heel eerlijk, ik geloof er geen snars van. In ieder geval de laatste keer dat ik 17,50 euro naar binnen breng, voor friet, 3 viandellen 1 frikandel en 1 turkeystick.

Trouwens er is ook zeker niet gesproken over een evt compensatie. Dus ik denk dat ze het gewoon incalculeren, wel jammer wat ik denk niet dat op deze wijze klanten over gaat houden.

2,7
  2. Dreijer's profielfoto
    Dreijer heeft een recensie geschreven voor O' Sole Mio

Lekker en echte Italiaanse gerechten!

Smaakt echt super goed.

3. Dreijer's profielfoto
    Dreijer heeft een recensie geschreven voor Indrapoera
    Chinees-Indisch Winschoten

Super tent! Zeer goed eten, zeer vriendelijk bediening. En daar betaal ik dan ook graag een paar euro meer voor. Super relaxed om hier te tafelen! Een aanrader!

4. Dreijer's profielfoto
    Dreijer heeft Indrapoera toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Chinees-Indisch