• Lid sinds 23 december 2015

Terneuzen

Douwe heeft nog geen foto toegevoegd

1. Douwe's profielfoto

Douwe

Gisteravond even gezellig met z,n tweeën naar Happy Garden voor wederom een heerlijke maaltijd. Maar wat te bestellen? De keus is reuze, maar garnalen in knoflooksaus had ik nog niet geproefd. Gewoon heerlijk.
    Tot de volgende keer.

2. Douwe's profielfoto
    Chinees-Indisch Terneuzen

Vorige week even vanuit de auto in de tunnel een bami speciaal besteld omdat ik laat thuis zou zijn. Bij aankomst 15 minuten later was mijn eten klaar en dat voor net geen 10 euro. Ik heb er zelfs 2 dagen van gegeten, dus kan mij dan ook niet vinden in andere recensies dat je niet genoeg krijgt.
    Loïs Foek, het was weer lekker. Binnenkort weer eens aan een tafeltje van een lekker cantonees of mongools menu genieten. Tot gauw.

3. Douwe's profielfoto
    Chinees-Indisch Terneuzen

Op 27 november een feestje gevierd. Mijn foutje door 24 personen op te geven i.p.v. 27 werd zonder problemen door Lily keurig opgelost. Loi Fook & Lily, het eten was verrukkelijk ook al wist ik zelf van te voren niet wat het uitgebreide verrassingsmenu inhield. Maar die keus is aan jullie goed uitbesteed.
    Achteraf van aanwezigen gehoord dat men het eten voortreffelijk vond, maar dat was bij mij reeds bekend. Sorry dat het die avond laat is geworden, maar jullie hebben voor mij en mijn collegae een top prestatie neergezet zowel culinair als gastvrijheid en vriendelijkheid.

Loi Fook & Lily,... BEDANKT.