Dorine's profielfoto

Breda
  3. 6,7

Floyd

Rotterdam

Dorine heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Dorine's profielfoto
    Dorine heeft een recensie geschreven voor Da Pio
    Italiaans Valkenburg

Voorgerechten vielen tegen (soep te gepeperd en carpaccio te dik), niet alles bleek nog voorradig en ook erg lang op moeten wachten (ruim drie kwartier) in een bijna leeg restaurant. Wij vonden de sfeer niet zo, kwam over als te vol gezette huiskamer. Hoofdgerechten waren prima. Prosecco goed maar heel duur. Heb geen ervaring met andere Italiaanse restaurants in Valkenburg maar volgende keer probeer ik er eentje in één van de winkelstraten.

2. Dorine's profielfoto
    Dorine heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Het restaurant heeft zeker een dip in de kwaliteit gehad maar sinds ongeveer een jaar is het eten er weer als vanouds. Wij eten er regelmatig en hebben er zeker genoten van het "kermismenu". Het daarin opgenomen visstoofpotje staat ook deze maand nog op de kaart zag ik en dat was bijzonder lekker! Bediening vlot, prettige tijd tussen de gangen, gewoon goed restaurant! De rosé van de wijnkaart (Aumerade) is niet te versmaden en ook de oude port op de dessertkaart is een aanrader.

3. Dorine's profielfoto
    Dorine heeft een recensie geschreven voor Floyd
    Internationaal Rotterdam

Na een eerder bezoek aan Ahoy waar wij heerlijk geheten hadden probeerden we nu het nieuwe Ahoy-restaurant Floyd. We kozen voor een arrangement van € 42,50 (eten en drinken all-in). Het drinken was prima, heerlijke wijnen, biertjes e.d., maar het eten viel ons wat tegen. Vooral klein hoofdgerecht. De dames hadden vis die veel te gaar was en ook het stukje apfelstrudel bij het toetje was bijna moes. Erg jammer, zeker na de uitstekende ervaring in hun andere restaurant (dat deze keer ook gesloten was).

4. Dorine's profielfoto
    Dorine heeft een recensie geschreven voor Wijnbar Dames Pellens

Gisteren wijntje en hapjes genuttigd, was op dat tijdstip (ca. 16.00 uur) niet druk in de zaak. Wij vonden de wijn (aangeraden door de vriendelijke jongen van de bediening) erg lekker. Het brood was ook prima, piepkleine maar heerlijke olijfjes, en ook bijzonder lekkere "smeerseltjes" voor op het brood, bijna allemaal zelfgemaakt. Wij kwamen hier bij toeval terecht maar gaan zeker nog eens terug.

5. Dorine's profielfoto
    Dorine heeft L'Orangerie toegevoegd als favoriet restaurant

L'Orangerie

De gezelligste huiskamer van de Korte Heuvel
    €€ -
    • Frans
    Heuvel 39 Tilburg
    Reserveer

Direct bevestigd

6. Dorine's profielfoto
    Dorine heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Dit blijft mijn favoriete restaurant; lekker eten, heel prettige sfeer, vriendelijk personeel, ook als het druk is blijft de akoestiek prima. Paar weken geleden de opening van het wildseizoen gevierd met een speciaal menu, heerlijk.

7. Dorine's profielfoto
    Dorine heeft een recensie geschreven voor Melati Dua
    Chinees-Indisch Tilburg

Gewoon lekker en goed! En inderdaad, het eten wordt op een bord geserveerd maar als ik zo kon mikken....

Wij maken iets vaker gebruik van de afhaalbalie dan van het restaurant maar vinden het allebei prima. Lekker ongedwongen!

8. Dorine's profielfoto
    Dorine heeft een recensie geschreven voor Da Attilio
    Italiaans Breda

Ik heb er al verschillende keren gegeten en altijd erg lekker, gezellig en vriendelijk en leuk personeel!