1. Hier met wat vriendinnen met de Groupon-actie gegeten. Helaas viel het (in tegenstelling tot wat jaren terug) heel er tegen. Het bordje eten wat we kregen wat tot 2 keer toe koud! Ook was de portie (een bordje en geen rijsttafel meer) beduidend minder en het voorgerecht wat er voorheen wel bij zat inbegrepen voor dezelfde prijs, ontbrak. Het nagereht was een lauwe sorbet met koffiesmaak en een heel klein scheutje Tia Maria. Smaak was wel oke maar het was lauw tot zelfs warm! De blender waar het inzat, stond ook gewoon op de bar in het cafe dus heel erg fris was het niet. Nog een koffie na waar we 'van het huis als excuses' een borreltje Tia Maria bijkregen. Echter krijg je dat altijd al erbij als je een koffie besteld na het eten daar ;) Terwijl we bezig waren met ons 2e nog altijd niet warme hoofdgerecht viel de stroom uit. De tafel naast ons kreeg daarna ook koud eten en de gastvrouw vertelde hun dat het waarschijnlijk aan de stroomuitval lag, maar dat leek me sterk haha.. Kortom viel het helaas erg tegen. Ik kwam hier altijd erg graag eten en ik heb ook heel enthousiast 2 bonnen van Groupon gekocht maar ik weet niet of ik het nog een keer aandurf..