Activiteiten van Dorie

1. Dorie's profielfoto
    Dorie heeft een recensie geschreven voor Sierra Vista
    Zuid-Amerikaans Veghel

Al meerdere malen hier gegeten maar helaas deze keer viel het voor ons erg tegen. Jammer want we hadden vrienden mee genomen en vol lof over dit restaurant verteld. We hadden het all in Tapas menu en moesten na de eerste ronde telkens erg lang wachten, gemiddeld 40 minuten. Frites werd vergeten en diverse gerechtjes waren niet echt geweldig, taaie biefstuk, paella echt met heel weinig vis, pasta zonder smaak etc. Enkele gerechtjes waren zeker wel lekker, zoals kipsaté, spareribs en enkele nagerechten. Helaas moesten we 45 minuten wachten op ons nagerecht terwijl juist op dat moment al vele tafeltjes weer leeg waren. We kregen ook door de vriendelijke bediening uitleg en regelmatig de vraag of alles naar wens was. Een andere persoon zorgde voor de drank en regelmatig moesten we om een glas vragen of een grotere karaf water want voor 4 personen was het karafje echt heel klein, na 2 glazen was het karafje leeg. Een ander gezelschap naast ons hoorden we ook klagen die kregen de nagerechtjes, o.a ijs terwijl ze nog aan de warme tapa's zaten. We wilden ook nog cappucino na maar na een half uur wachten en nog geen koffie hebben we maar om de rekening gevraagd, hier hadden we geen zin meer in. Enige positieve was de jongen die regelmatig kwam vragen of we nog iets wilden drinken ondanks dat we opgemerkt hadden dat we echt zo lang moesten wachten bleef hij vriendelijk. Nee hier komen we niet meer terug jammer in het verleden was het zo lekker!

4,9