• Lid sinds 28 juli 2014

Katoen

Goes

De Schelde

Yerseke

Doortje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Doortje's profielfoto
    Doortje heeft een recensie geschreven voor Bom Dia

Aantal keer hier gegeten, wisselende ervaringen. Maar deze keer heel tevreden.
    Sfeervol restaurant.
    Surf en turf steak goed gebakken, de kreeft had iets sappiger gemogen, maar toch wel oké. Dame blanche met warme chocoladesaus zoals het hoort.
    Vriendelijk bediening, soms wat lang moeten wachten. Maar over het geheel genomen goede service.

2. Doortje's profielfoto
    Doortje heeft een recensie geschreven voor Katoen
    Nederlands Goes

Er was goed rekening gehouden met de regels omtrent Corona. Personeel was vriendelijk, soms wat lang moeten wachten.
    De entourage prima, lekkere schaduwplekken op gezellig terras.
    Specialiteit van de chef was een lekkere tonijnschotel. Lekker en origineel gerecht. Biefstuk was goed gebakken. Lekkere groente erbij. En het oog wil ook wat, de borden waren mooi opgemaakt.
    Kaasplankje is ook heel lekker.

3. Doortje's profielfoto
    Doortje heeft een recensie geschreven voor De Schelde

Omdat het restaurant hier goede recensies heeft, hadden wij een tafel gereserveerd. Helaas hebben wij een hele andere beleving.
    Restaurant is oubollig en gedateerd. Het personeel doet z’n werk, maar daar heb je het dan ook mee gehad. Er kan geen lachje vanaf.
    Er zat kraak nog smaak aan de sliptong. De vis van de visschotel was te ver doorgebroken en heel droog. Frietjes waren waarschijnlijk in oude olie gebakken. Voor de prijzen op het menu hadden wij echt meer kwaliteit verwacht. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

4. Doortje's profielfoto
    Doortje heeft een recensie geschreven voor Brasserie Iets Anders

Als we in Wemeldinge zijn, gaan we meestal wel een keertje hier eten. Lekker eten voor een vriendelijke prijs. Ook altijd wel iets lekkers op de kaart voor de kids. Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer.

5. Doortje's profielfoto
    Doortje heeft een recensie geschreven voor Ariana

We hebben hier gegeten met de kinderen. Die hadden wat afwijkende wensen en dat kon zonder meer aangepast worden. Zeer vriendelijke bediening. De Afghaanse gerechten smaakten ons prima! Puur en vers. De verlichting zou voorin nog iets gezelliger kunnen. Maar wat ons betreft een prima ervaring.

6. Doortje's profielfoto
    Doortje heeft een recensie geschreven voor Yakitori & The Sushi's

Niet alle mensen in de bediening waren even vriendelijk, jammer. Na een paar grilgerechten te hebben gegeten, besloten om het toch maar bij de sushi te houden, alhoewel we ook wel eens betere hebben gehad. Toch over het algemeen een prettige sfeer en zeker efficiënte bediening. En de kwaliteit van het eten was niet fantastisch maar wel oké.

6,5
  7. Doortje's profielfoto
    Doortje heeft een recensie geschreven voor d'n kleine dommel

We zijn onlangs voor het eerst gaan eten bij dit restaurant. De kwaliteit van de à la carte gerechten vonden wij matig. Vlees was te ver doorgegaard en dus taai, dat geldt ook voor de scampispies. Bij de salade zat geen dressing.
    Onze indruk was dat je hier voor een pannenkoek goed terecht kan en dat het eens leuk is om op het terras te vertoeven, maar van de overige gerechten moet je niet teveel verwachten en daarvan is de prijs/kwaliteit verhouding dan niet goed. Maar het is een beginnend restaurant, dus hopelijk pakken ze dit nog aan.