• Lid sinds 21 september 2011

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Donny Musters heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Donny Musters's profielfoto
    Donny Musters vindt de recensie door Manders F. voor Dames Pellens leuk

Met onze buren hier met een Grouponvoucher bij Dames Pellens genoten van een 6-gangen lunchmenu met bijpassende wijnen. Gewoonweg fantastisch. Zeer vriendelijke ontvangst, sfeervolle inrichting, heerlijke hapjes en zalige wijnen. Op de heenweg (met de fiets) maakten we nog grapjes: "Als de hapjes erg klein zijn, kunnen we nog altijd een frietje ergens kopen". Niets bleek minder waar, hapjes om U tegen te zeggen, ook met de wijn werd niet zuinig gedaan, kortom, we hadden een fantastische middag, van 14.00 tot 17.30 uur.
    We hebben al afgesproken om hier met een groepje te komen eten. Chapeau.

2. Edwin van der Ham

Vandaag (2-6-2013) geweldige ervaring gehad bij Dames Pellens. Ik kan werkelijk niets bedenken om af te dingen op de opgetekende scores. Met name de samenstelling van de zes gangen spijs met doordachte wijnen verdient een compliment. Ook de toelichting op de gerechten en het karakter van de wijnen heeft het culinaire genoegen verhoogd.
    Zonder enig voorbehoud een absolute aanrader!

3. Petra Lemmers

Vanmiddag genoten van een heerlijke zes-gangen-lunch met prima wijnen bij de Dames Pellens in Rijsbergen. Gezellige ambiance, persoonlijke bediening, zeer smakelijke gerechten, leuk opgemaakt, oog voor detail en goede wijnen vergezelden de gerechten. We hebben genoten!

4. Donny Musters's profielfoto
    Donny Musters vindt de recensie door C.N.Oomen voor Dames Pellens leuk

C.N.Oomen

Geachte kok / eigenaar van Dames Pellens, vorige week donderdag de 10e januari mocht ik met 8 van mijn collega's en familie de finale afsluiting vieren van mijn loopbaan middels een diner in Uw restaurant.
    Ik- maar ook mijn 7 andere gasten - vonden het een voortreffelijk 3 gangen menu ( verrassing menu ).
    Nu , het was echt een verrassing en het smaakte voortreffelijk. Ook de persoonlijke uitleg door de kok / eigenaar viel in zeer goede aarde.
    Waarvoor mijn hartelijke dank.
    Ik een ieder van harte dit sfeervolle restaurant aan bevelen. Chapeau!!

5. Donny Musters's profielfoto
    Donny Musters vindt de recensie door Angelique voor Dames Pellens leuk

17 maart via groupon naar Dames Pelles geweest. We hadden een 6 gangen menu inclusief wijn arrangement. Wat een feestje ! We hebben heerlijke gerechten gegeten en daarbij van heerlijke wijnen mogen genieten. Het eten was echt fantastisch. Allerlei heerlijke smaken en ook ruim voldoende. Echt een aanrader. Prettig de uitleg bij ieder gerecht en van de wijn. Jammer dat het net een graadje te koud was in het restaurant. Maar wat ons betreft komen we absoluut terug en kunnen we het iedereen aanbevelen de Dames Pelles te bezoeken.

6. Donny Musters's profielfoto
    Donny Musters vindt de recensie door ineke voor Dames Pellens leuk

ineke

Afgelopen zaterdag 25 mei genoten van het eten, de bijpassende wijn en de geweldige service van Dames Pellens. Met een groupon kregen wij een 6 gangen menu waar wereklijk echt niets aan mankeerde. Ik was vooral bijzonder gecharmeerd van de chateau preuillac medoc bij het hoofdgerecht. De eigenaar /bedrijfsleider heeft op mijn verzoek de wijnen nog opgeschreven waarna ik nog even heb kunnen nagenieten tijdens het googelen. Echt subliem. Hartelijk dank en voor iedereen een aanrader.

7. Donny Musters's profielfoto
    Donny Musters vindt de recensie door Birgit voor Dames Pellens leuk

Ik heb al vaker bij Dames Pellens in Rijsbergen gegeten en steeds werd ik aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten, de wijn en de heerlijk, gemoedelijke sfeer. Ook is de bediening erg vriendelijk en professioneel. Probeer het zelf maar eens!

8. Donny Musters's profielfoto
    Donny Musters vindt de recensie door M voor Dames Pellens leuk

Zowel in Breda als in Rijsbergen geluncht en beiden waren erg lekker! De ingrediënten zijn ontzettend puur en vers en dit proef je echt terug. Het personeel is ook erg vriendelijk en neemt echt de tijd voor je. Echt een aanrader!