Yogya

Amsterdam

Lung Tin

Amsterdam

Donald de Roever heeft nog geen foto toegevoegd

1. Donald de Roever's profielfoto
    Donald de Roever heeft een recensie geschreven voor Lung Tin
    Chinees-Indisch Amsterdam

Pas gegeten. Heb een Indische rijsttafel gegeten. Vond het heerlijk en smakelijk. Het vlees was gaar en de saté heerlijk (vraag wel om ajam vlees) Je krijgt er erg veel en het is ruim voldoende. Ze komen ook vragen of het smaakt. En niet zo duur. Een eenvoudig restaurantje met heerlijk eten. Ik haal er ook regelmatig wat en ze zijn erg vriendelijk. Het eten blijft goed warm als ik dan thuis kom.

2. Donald de Roever's profielfoto
    Donald de Roever heeft een recensie geschreven voor Yogya
    Chinees-Indisch Amsterdam

Ik heb er wat gehaald. Gebakken rijst met saté. De gebakken rijst was redelijk van smaak. De rijst was lauw en kreeg de indruk dat de rijst al een poosje stond. Het vlees van de saté was erg doorbakken en daardoor erg taai. De saus wel lekker van smaak, maar niet zoveel. Het geheel viel mij erg tegen.

5,7
  3. Donald de Roever's profielfoto
    Donald de Roever schreef:

Favoriete Restaurants van mij zijn, De Herberg in Badhoevedorp, chinees-indisch restaurant Lung Tin op de Johan Huizingalaan, Restaurant de Slufter op Texel (niet zo duur en toch lekker eten), Dum Sin op de Zeedijk (zelfservice) en de Zoete Inval in de Haarlemmermeer. Ook sushi's zijn erg lekker. Ik heb ze tot nu toe alleen maar gehaald. Ook Indisch eten van de Toko uit Amstelveen is oké. Bij mij in de buurt zijn twee eethuishuisjes er bij gekomen. De één is redelijke goed. Het andere eetgelegenheid is duur en niet zo geweldig. Verder vind ik zelf koken ook wel leuk om te doen, zoals lamspotje, stoofvis maken en zelf maaltijd salades maken. Belangrijk misschien is dat ik in Amsterdam woon. Groetjes Donald