Dona's profielfoto

Het Station

3. 8,6

Parc Central

Vlissingen

Dona heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Dona's profielfoto
    Dona heeft een recensie geschreven voor Vriendschap

Gezellig eetcafé op de markt. Eten is goed, bediening vriendelijk en het is erg knus ingericht. In de zomer kan je op het terras zitten. Een aanrader, zeker ook voor toeristen.

2. Dona's profielfoto
    Dona heeft een recensie geschreven voor il Punto

Wij hebben hier heel lekker en gezellig gegeten. Pizza was erg groot, maar wel erg lekker. Tiramisu na was ook heerlijk. Bediening was erg netjes en vriendelijk.

3. Dona's profielfoto
    Dona heeft een recensie geschreven voor Parc Central

Gezellig eetcafé met lekker eten. Niet te veel poespas, maar wel gewoon goed! Ook de bediening is altijd erg vriendelijk en attent. Wij komen hier erg graag.

4. Dona's profielfoto
    Dona heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Wij gaan hier geregeld eten met mijn ouders. Prima prijs / kwaliteitsverhouding. Persoonlijk vind ik de inrichting niet erg sfeervol, maar het eten is goed en de bediening is erg netjes. Ook wordt alles altijd snel geserveerd.

5. Dona's profielfoto
    Dona heeft een recensie geschreven voor Het Station

Afgelopen jaar gegeten. Zelf geen klachten over het eten gehad, mijn vader helaas wel. We gingen hier heen omdat hij graag mosselen wilde eten, maar van onbeperkt was geen sprake. Hij moest namelijk zo lang wachten dat iedereen verder al klaar was met eten. Ook extra friet duurde erg lang.

De pasta die ik had besteld was echter wel heel lekker en de bediening was ook niet onvriendelijk.