• Lid sinds 30 mei 2014

Best Pizza

Brunssum

Dominic heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dominic's profielfoto
    Dominic heeft een recensie geschreven voor Best Pizza

Leuk zaakje waar je voor redelijke prijzen veel waar krijgt. Ik had de Kip salade en de kinderen hadden een pizza. Beide waren lekker en goed gevuld! zat wel erg veel dressing op de salade (hij dreef er gewoon in) toen alles op was bleef er dan ook een flinke laag sap liggen dat had voor mij een stuk minder gemogen. De pizza was goed van smaak en had een mooi formaat.

Bediening was goed, veel aandacht voor de klant en kwamen regelmatig vragen of alles in orde was. Ook een leuk drankje van de zaak gekregen. De eigenaar zie je in de open keuken koken en is ook zeer vriendelijk.

Enig minpunt was de eigenaresse, deze had volgens mij een slechte dag.. gaf af op het personeel tussen de klanten en op een gegeven moment schreeuwde ze vanaf 10 meter afstand naar een klant "hey, die salade! hier ermee!! die is niet voor jou!!" ik snap dat het vervelend is als er een verkeerde bestelling de keuken uitgaat maar dat kun je ook rustiger oplossen.

Anyway, algemene ervaring was goed enkel de sfeer werd door de eigenaresse een beetje "verpest". Afgeven op personeel doe je niet tussen klanten net als het op die manier toeschreeuwen van klanten.