• Lid sinds 20 mei 2009

New West

Egmond aan Zee

Azië

Dieren

Dolf Peeters heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dolf Peeters's profielfoto
    Dolf Peeters schreef:

Na een gruwelijke ervaring in Egmond aan Zee wilden we Mexico in de herkansing hebben. Doetinchem heeft een onverwacht werelds centrum en 'Gringo's. Een grote, nogal uitbundig ingerichte gelegenheid. Veel goedbedoeld en vertederend decorwerk om de Mexicaanse sfeer te benadrukken. Leuk gedaan. De pina collada was hand gemaakt. De bediening ontspannen, vriendelijk en vlot genoeg. Het eten was er prima. Meer gezelligheid dan pretenties. Niet geschrokken van de rekening. Moeten we snel weer eens naar toe.

2. Dolf Peeters's profielfoto
    Dolf Peeters heeft een recensie geschreven voor Best Western Hotel Bellevue

Een goed, eerlijk menu voor een eerlijke prijs. Aardige bediening. Na het eten nog een rondje strand, een borrel plus een glas wijn met uitzicht over de donkere zee en dan hand in hand met mijn lief met de lift naar kamer 33 toe.

3. Dolf Peeters's profielfoto
    Dolf Peeters heeft een recensie geschreven voor New West

Een restaurant waarvan de muren nu eens niet door hun hoeven hangen vanwege de goedbedoelde gezelligheids verhogende dingesten en koperwerk. De kok is blijkbaar een gezworen tegenstander van Sonja Bakker en een groot voorstander van kaas als calorienleverancier. Geen driesterrentent, maar een prima plaats om te crashen na een flinke strandwandeling. De bediening is ontspannen vriendelijk en de kans dat je er met nog wat natrek weg gaat is miniem. De mosselschotel met kaas en spek geeft de rest van de avond al het fundament als van een Egmonds havenhoofd. Prima!

4. Dolf Peeters's profielfoto
    Dolf Peeters heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Dieren

Al jaren ons vaste lokale adres. Niet uit gewoonte, maar omdat er prima eten is.