• Lid sinds 14 februari 2017

't Zusje

Doetinchem

Bistro Ben

Doetinchem

doetinchemmmer heeft nog geen foto toegevoegd

1. doetinchemmmer's profielfoto
    doetinchemmmer heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Onlangs wezen eten bij dit restaurant. Aankleding oogt warm en gezellig. Men kan hier onbeperkt tapas eten.

Werden vriendelijk ontvangen en naar onze gereserveerde tafel gebracht (zonder reservering bijna nooit geen plek, hoewel ik vaker gezien en gehoord heb dat er dan nog wel tafels leeg stonden...).

Om er niet een al te lang verhaal van te maken, eten was redelijk, maar hoe langer de avond duurde, des te minder het eten werd. Erg jammer. Met de drankjes zijn ze heel vlot (en attent) maar schenken naar mijn mening halve tot 3/4 glazen. In andere restaurants krijg je een meer fatsoenlijk gevuld glas.

Ook werden de kaartjes minder snel opgehaald naar gelang de avond vorderde.

Een karaf water wordt er niet geschonken, alleen duur te betalen en mede daardoor een lage waardering t.a.v. de service. De glazen wijn zijn niet goedkoop, en dat hoeft ook niet, maar zorg dan dat er kraanwater geschonken wordt. Dit gemeld en de eigenaar ging daarover in discussie, die wij als niet prettig hebben ervaren.

Voorlopig zullen wij dit restaurant voorbij lopen.

2. doetinchemmmer's profielfoto
    doetinchemmmer vindt de recensie door Belinda voor Bistro Ben leuk

Gegeten met vriendin met A.H. actie. Kaart zag er veelbelovend uit maar helaas, de praktijk was anders. Vis zou graatloos zijn zaten toch flink wat graten in. Mijn varkenshaasje was erg droog en doorbakken. Het toetje bestond uit ijs en bavarois, deze was nog bevroren. Klachten worden wel bevestigd maar wordt verder niets aan gedaan!! Jammer.

3. doetinchemmmer's profielfoto
    doetinchemmmer heeft een recensie geschreven voor Bistro Ben

Onvriendelijke bediening, TE amicaal, en erg lang wachten op het eten. Als het eten dan van enig niveau is, maar dat laat te wensen over. Droog/taai, vieze glazen/bestek... Voorheen was het niet al te best, maar geef ondernemers een tweede kans, maar prijs is omhoog gegaan, zogenaamd de tweede gratis, maar gratis bestaat niet. Vraag normale prijzen, zodat er ook goed eten geserveerd kan worden. Andere restaurants bieden veel meer, voor ietsje meer geld.

2,8