• Lid sinds 17 augustus 2009

Bram Ladage

Djawa Asli

Sari

Zoetermeer

Djeek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Djeek's profielfoto
    Djeek heeft een recensie geschreven voor Sari
    Indonesisch Zoetermeer

Vóór de 'verhuizing' was de kwaliteit volgens mij beter.
    Ik vind de smaak redelijk.

De (mannelijke) bediening laat steken vallen bij het opnemen van de bestelling.
    Toen ik terug kwam om te reclameren, moest ik wachten op een klant die mij vóór was en eveneens met niet-bestelde etenswaar thuis was gekomen.
    Zowel mijn voorganger als ikzelf waren schuldig en hadden verkeerd besteld. Geen twijfel mogelijk!
    Niettegenstaande dat de klant 'koning' behoort te zijn moesten we de gewenste producten alsnog bestellen!
    Ondanks dat de spoeling dun is, laat ik dit Indonesisch restaurant voorlopig even links liggen!

5,5
  2. Djeek's profielfoto
    Djeek heeft een recensie geschreven voor Snackshop De Sprinter

Ruim twintig jaar staat deze sta-snack-caravan hier, onder de bezielende leiding van de eigenaar zélf. En dat zónder al die dubieuse trekjes die veel fastfood gelegenheden kenmerken.

Deze tent levert kwalitatief goede waar (niet dat de gebruikelijke snacks daarom gezond zijn...).
    Zakelijke, correcte bediening en vooral: altijd schoon. Al meer dan twintig jaar. Een pluim waard. Deze tent is top!

3. Djeek's profielfoto
    Djeek heeft een recensie geschreven voor Bram Ladage

Hier eet je een prima patatje. Al die gezondheidsclaims neem ik met een flinke korrel zout want het blijft patat: een berg koolhydraten, zetmeel, vet en (te veel) zout. Never gezond. Hooguit minder ongezond. Want ongezond dát blijft 't!

4. Djeek's profielfoto
    Djeek heeft een recensie geschreven voor Djawa Asli

Prima toko. Betaalbaar, lekker (roti), vriendelijke bediening. Kleine, overvolle, ietwat aftandse ruimte. Maar het gaat vooral om het eten en dat is vet koel aan te raden!