• Lid sinds 14 oktober 2009

De Lelie

Alphen aan den Rijn

Emperor of India

Leiden

Dirk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor De Griek

Heerlijk Grieks eten, ruime porties (wij hadden geen ruimte meer voor een nagerecht) en een hoffelijke en vriendelijke bediening. Prettige Griekse muziek op de achtergrond, niet te luid. Zeer aanvaardbare prijzen.

2. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Emperor of India

Gisteravond hier gegeten met drie personen. We werden vriendelijk verwelkomd en naar een tafeltje geleid. De bediening was eveneens vriendelijk en (hoewel het restaurant behoorlijk bezet was) vrij snel. Het eten (verschillende gerechten) smaakte heerlijk, niet vet of zout maar heel smakelijk gekruid. De sfeer is knus en typisch Indiaas (misschien een tikkeltje kitscherig, maar voor een restaurant vind ik dat niet storend). Kortom: wij hebben een plezierige maaltijd genoten en hopen er nog eens te zullen eten.

3. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor De Lelie

Vorige winter er een keer gegeten, het was er steenkoud.

Vanavond weer een poging gewaagd. Op de vraag van mijn tafelgenote of de dagsoep vers was antwoordde het meisje van de bediening in alle ernst "Vandaag toevallig wel!" Een andere tafelgenote kreeg niet wat zij had besteld. Zelf kreeg ik mijn appelmoes bij de patat op mijn bord geserveerd "in de plastic fabrieksverpakking". De porties waren erg klein.

Wat mij betreft is het niet meer dan een snackbar vermomd als restaurant.

6,1