• Lid sinds 17 februari 2010

Fred en Douwe

Doetinchem

Deeeg

Doetinchem

Dirk ten Horst heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dirk ten Horst's profielfoto
    Dirk ten Horst heeft een recensie geschreven voor Fred en Douwe

Een van de grote terrassen op het plein in Doetinchem.

Supermooi zitten als het mooi weer is.

We hebben heerlijk gegeten. Onwijs ruime keus uit lichte lunchgerechten en leuke hoofdgerechten. Prima keuken. Prijs kwaliteit helemaal goed. Absoluut betaalbaar.

Attente leuke bediening.

Niks mis mee dus, ik heb mijn terrasje gevonden voor deze zomer in Doetinchem!

2. Dirk ten Horst's profielfoto
    Dirk ten Horst heeft een recensie geschreven voor Fred en Douwe

Supermooie zaak! Ik heb op een woensdagavond met 4 personen gegeten, ik had vooraf carpaccio en hoofdgerecht beenhammetje... Erg smaakvol en goed bereid.

Uitgebreide kaart met ruime keus.

Bediening attent en vlotte meiden.

We vielen met onze neus in de boter want ze hadden een comedynight, waar we niks van wisten. Dus na het diner genoten van een gratis optreden van stand-up comedianten. Erg leuke avond gehad!

3. Dirk ten Horst's profielfoto
    Dirk ten Horst heeft een recensie geschreven voor Deeeg

Had er al veel over gehoord en moest het zelf natuurlijk ook proberen. Blijkbaar hebben ze de kaart uitgebreid want er stonden genoeg pizza's en pasta's op waaruit je kan kiezen.

Vooraf een bruschetta, echt superlekker met dat stroopje van balsamico! De pizza uit een echte houtoven en dat proef je. Perfect gebakken ook. Mijn vrouw had een pasta frutti di mare. Miste de kokkels eigenlijk een beetje maar ook hier was de smaak voortreffelijk.

De bediening en keuken werken leuk samen en lopen allemaal door de zaak. De chef kwam zelf ons hoofdgerecht brengen en dat heeft toch wel iets...

Een aanrader wat ons betreft, wij gaan zeker terug!