• Lid sinds 2 augustus 2013

Restaurant de Krim

Hoenderloo

Dirk Maasmans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dirk Maasmans's profielfoto
    Dirk Maasmans heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Krim

U hoort een verhaal van 1 kant.

2. Dirk Maasmans's profielfoto
    Dirk Maasmans heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Krim

We begonnen met stokbrood vooraf, deze was warm en goed te eten alleen jammer dat ze 15 euro rekenen voor 6 minibroodjes. We bestelden ook drinken en daarbij viel ons op dat we halve glaasjes kregen maar wel het volle pond moesten betalen. Ok en toen begon de ellende echt we kregen 3 pizza's die gewoon weg niet te eten waren. Ze waren dun belegd en zo slap niet te pruimen. De serveerster vroeg of alles naar wens was, ik gaf te kennen dat dit niet het geval was. Ze zou het doorgeven aan haar baas. Ik werd naar binnen gevraagd om uit te leggen wat er mankeerde aan de pizza's. Ik had aangegeven te slap en dat de kaas te vies was. De baas gaf aan datzelfde een nieuwe wilde bakken maar ik had er geen zin in, na enig aandringen heb ik ze toch een andere pizza laten bakken. Ik kreeg hem gebracht en de jury zat toe te kijken of deze wel in de smaak viel. Nou nee dus gewoon hetzelfde probleem. Ik was er klaar mee en vroeg de rekening. En wat denk je de volle mep 80 euro aub. Ik ben in gesprek gegaan en heb gezegd dat ik niet betaal voor iets dat ik niet gegeten had. Met pijn en moeite haalden ze 2 pizza's van de rekening. Ik zeg schandalig. Dit is niet aan te raden, zo slecht heb ik het zelden gehad.