1. Genoten van het Woodstockmenu: mosterdsoep/ossenstaartbouillon, daarna pasta met zalm.

Mooie zaak in het centrum van Lochem, voorzien van sfeervolle foto's van de legendarische concerten.

2. In een prachtige ambiance genoten van het lekkere eten.

Verwacht hier geen grote porties, het gaat hier meer om kwaliteit dan om kwantiteit. De wijnkaart biedt een uitgebreide keuze.

Hier hangt wel een stevig prijskaartje aan.

Om een voorbeeld te geven: na het dessert bestelden we met z'n tweeën een kopje koffie; daarvoor werd maar liefst 11 euro 20 in rekening gebracht. In de omgeving van het kasteel kun je een aangename wandeling maken.

3. Tijdens korte vakantie in Bergen hier tweemaal gegeten.

Zowel de rib-eye als de pieterman waren prima bereid en ook de spare-ribs zijn hier bijzonder smakelijk.

No-nonsense kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Eeen echte aanrader.

4. We komen hier regelmatig eten. De ontvangst is vriendelijk en de ambiance is aangenaam. Heel apart is dat je via een scherm kunt volgen wat de koks in de keuken aan het bereiden zijn. En dat is meestal lekker pittig, hoewel ook milde gerechten mogelijk zijn.

Een aanrader is het viergangenmenu. Naast een appetizer met oa saté, een loempiaatje en kip in gefrituurd deeg, krijg je dan een smakelijk en goed gevulde soep, een hoofdgerecht en een verrukkelijk toetje. En dat allemaal voor nog geen 30 euro.

En met een groupon of vakantieveilingaanbieding ben je helemaal spekkoper!

5. Dirk-Jan

6. Al meerdere keren gegeten in dit gezellige eetcafé. Betaalbare gerechten, soms bereid en/of vergezeld van een smakelijk biertje.

Er hangt een informele sfeer, waardoor je je snel op je gemak voelt. De bediening is heel vriendelijk.

Voor bierliefhebbers is dit wel een aanrader.

7. Je waant je in Griekenland. Restaurant ziet er fraai uit en je kunt er heerlijke authentieke gerechten eten voor een heel betaalbare prijs. De bediening is klantgericht en vriendelijk. Hier komen we graag nog eens terug.

8. Dirk-Jan

9. Afgelopen zaterdag hier genoten van het speciale Guus Meeuwis menu ter voorbereiding op zijn concert. Ik moet zeggen, het smaakte best en er hing een gezellige, gastvrije sfeer. Na afloop kwamen we graag nog even terug voor de speciale biertjes.

Woonden we maar dichter in de buurt!

10. Heel vriendelijke ontvangst en smakelijk gegeten. De bediening is heel spontaan en houdt rekening met persoonlijke wensen.

Je komt hier met plezier terug.

11. Dirk-Jan

12. Dirk-Jan

13. Eetcafé De Engel is een fraaie combinatie van een bruin café / restaurant. De zaak is gelegen is het centrum van Beekbergen.

Afgelopen zaterdag hebben we er heerlijk gegeten.

Attente en vriendelijke bediening, heerlijke gerechten met verse producten. De prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

Een aanrader.

14. Het restaurant ziet er gezellig uit en de ontvangst en bediening is heel vriendelijk. Het eten valt nogal tegen: dit is geen tapas maar 'snelle hap-as'.

Diepvries even hup snel in de frituur, veel te vet, weinig mediterraans. Kijk je kunt friet wel patatas fritas noemen, maar dat maakt het nog geen tapas. En wat te denken van witlof met gesmolten kaas? De kok maakt er zich gemakkelijk van af met diverse kant-en-klaar producten. Dat kan ik zelf ook kopen in een supermarkt. Ga eens kijken bij een echt tapasrestaurant!

15. Lekker gegeten in een aangename ambiance op zaterdag 28 mei. Super bediening.

Royale porties vol verse producten van een goede kwaliteit. En dat allemaal voor een schappelijke prijs. Genoten van de op een aparte wijze bereide rabarber (met oa kaneel, anijs en andere kruiden).

Wij komen zeker en graag nog eens terug.

16. Heel aangenaam verrast door het vakmanschap van deze Italiaan. De antipasti is van grote klasse, vol van smaak en een heerlijke appetizer. Begeleid door een lekkere wijn vervolgens gesmuld van de goed bereide pizza. Het dessert is zeer royaal en vormt een fraaie afsluiting van een geslaagd diner.

Bediening is heel attent en vriendelijk. De ambiance is bijna huiselijk.

Dit is echt een aanrader.

We komen hier graag nog eens terug.

17. Onlangs genoten van het Tapas de Luxe arrangement via een vakantieveilingbon. Vanwege het mooie weer op het buitenterras in de achtertuin. Lekkere en gevarieerde hapjes, mooi geserveerd. De Frozen Margarita cocktail was minder geslaagd: naast het zoutrandje op het glas was er ook zout in de cocktail terechtgekomen, jammer. Desondanks scoort Mangu een dikke voldoende.