• Lid sinds 4 november 2012

Dirk de Groot heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dirk de Groot's profielfoto
    Dirk de Groot heeft Bowlinghut de Praeter toegevoegd als favoriet restaurant

Bowlinghut de Praeter eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Nederlands
    Veerweg 1a Nieuw Vossemeer
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Vanavond gegeten bij de Praeter, steengrill staat op de website. Helaas hebben we geen steengrill gezien. Het was gewoon bakken op een plaat. In het vlees zaten botsplinters. Het arrangement was steengrillen en 1 uur bowlen. Ik was er vanuit gegaan dat we 1,5 uur zouden steengrillen en dan nog half uurtje zomaar kletsen en dan bowlen. Het idee was leuk, maar na 45 min. waren we al klaar met eten. Gelukkig was er een baan eerder vrij. Bij het bowlen was er weinig sfeer.(geen muziek, hoorde alleen de mensen in restaurant praten) Toen we klaar waren en wilde gaan betalen hebben we een tijd moeten wachten om te kunnen betalen. Er liep genoeg personeel rond.(en/of hingen lekker achter de bar). We vonden het dik betaald voor wat we kregen. Gelukkig weren we met een gezellig groepje, dat maakte de avond nog wat goed. Restaurant jammer genoeg niet.

3. Dirk de Groot's profielfoto
    Dirk de Groot heeft een recensie geschreven voor Bowlinghut de Praeter

Ben hier nu voor de 3e keer wezen eten en het blijft echt lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding en bediening.