• Lid sinds 3 mei 2018

1. Achteraf

Zoetermeer

1. Dirk Braam's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Annie, leuk dat je er was!

Groet,
    Team Achteraf

2. Dirk Braam's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor jullie mooie recensie en de leuke foto Shanen en Romilde! Mooi om te lezen dat jullie hebben genoten. Zien we jullie snel terug?

3. Dirk Braam's profielfoto
    Dirk Braam heeft gereageerd op een recensie van Achteraf

Tof om te horen dat je Achteraf een aanrader vindt. Dankjewel voor jouw mooie recensie en graag tot een volgende keer, Marc!

4. Dirk Braam's profielfoto

Beste mevrouw Tamminga,
    Heel fijn te horen dat u van uw eten heeft genoten! Wel erg jammer dat de tiramisu u niet is bevallen. Wij maken deze zelf volgens een vast recept en deze is heel populair. Dat maakt het best wel een probleem voor ons, want we krijgen tot dusver alleen positieve reactie. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar we gaan deze week specifiek de tiramisu kosteloos aanbieden aan verscheiden gasten van ons en hen commentaar hierop vragen. Mocht dit aanleiding geven tot het wijzigen van het recept, dan zullen we dit natuurlijk direct doen. In ieder geval zullen we wat extra amaretto toevoegen. Graag bieden wij u en uw gezelschap aan om op onze kosten koffie met onze cheesecake te komen nuttigen. Dit gerecht is luchtiger en bevalt u daarom wellicht beter. Wij hopen u spoedig te mogen verwelkomen.
    Met vriendelijke groeten,

5. Dirk Braam's profielfoto

Beste Familie van Etten,

Bedankt voor de mooie woorden en de hoge score! We zien jullie graag terug bij Restaurant Achteraf in Zoetermeer.

Groeten,
    Team Achteraf

6. Dirk Braam's profielfoto
    Dirk Braam heeft een foto toegevoegd van Achteraf
  7. Dirk Braam's profielfoto
    Dirk Braam heeft een foto toegevoegd van Achteraf
  8. Dirk Braam's profielfoto

Beste Stella,

Bedankt voor de recensie en wat fijn om te horen dat je een fijne eerste ervaring bij Restaurant Achteraf hebt gehad. Wij stellen het erg op prijs dat je ons met een 9,5 hebt beoordeeld en zien je graag nogmaals bij ons terug.

Met vriendelijke groet,
    Dirk Braam (eigenaar)

9. Dirk Braam's profielfoto

Beste Saskia,
    Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons uw mening kenbaar te maken. We hebben het besproken en we nemen uw mening zeer ter harte: ook op hete dagen zullen we voortaan onze bedrijfskleding dragen.
    Nogmaals dank voor uw reactie!

Met vriendelijke groeten,

Dirk Braam (eigenaar)