Activiteiten van dionne

1. dionne's profielfoto
    dionne vindt de recensie door Arno de Leijer voor Restaurant Olijf leuk

Maandagavond gekozen voor de Olijf. Het eten was in een woord formidabel. Mooie balans in de gerechten. De liefde en passie voor koken was duidelijk aanwezig. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer van de negatieve recensies die ik op deze site tegenkom. Maar ja... mensen die gaan voor korting moeten ook iets hebben om over te zeuren. Wij hebben dit restaurant toegevoegd aan een van onze favorieten. Tien met een griffel.

2. dionne's profielfoto
    dionne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olijf

Zeer gastvrij, allerlaatste moment nog extra couverts bijgeboekt geen enkel probleem. Heerlijk gegeten met een prima prijs / kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

3. dionne's profielfoto
    dionne heeft een recensie geschreven voor Pezzaz
    Internationaal Nuenen

Met 7 familieleden hier gegeten. Personeel is enorm klantgericht, anticipeert goed op de wensen van de gasten. Kwaliteit van het eten was uitstekend. Zelf genoten van het jubileum menu. De familieleden die geen jubileum menu hadden werd ook een spoon aangeboden van het huis. Prijs /kwaliteit absoluut in verhouding. Eigenaresse heeft een goed helikopterview en zorgt voor de finishing touch mbt het nalopen van de gasten. We komen zeker terug!

4. dionne's profielfoto
    dionne heeft een recensie geschreven voor KB23

Hélaas een zeer slechte ervaring met KB 23:
    *We werden totaal niet ontvangen of naar onze tafel begeleid terwijl er gereserveerd was,
    *Eindeloos gewacht op een aperitief,vervolgens schenkt de ober twee keer restjes wijn in een zelfde glas.
    *Dezelfde ober komt met de amuse, hij kan ons niet zeggen wat het is “ik geloof iets met een erwt “ Er wordt weer iemand anders geroepen om het uit te leggen.
    *We krijgen een wijnkaart maar het opnemen van de keuze duurt eindeloos, iedereen wacht met lege glazen.
    *Verkeerde couvert wordt op tafel gelegd voor het voorgerecht door de eerste ober.Tijdens het uitserveren valt dit op bij de tweede ober, waarop ober nummer 3 dit komt corrigeren. Die haalt alles weg, is niet op de hoogte wat we eten en legt vervolgens weer een verkeerd couvert neer .
    *Eén persoon eet niet mee met het voorgerecht,want het bord is gevallen in de keuken, aldus ober nummer 3, dit komt pas als de andere drie klaar zijn,
    *Wijn en water schenken we tussendoor zelf bij. Alleen als we een nieuwe fles bestellen wordt er door personeel bijgeschonken.
    * We rekenen 80 euro pp af en moeten genoegen nemen met het woordje “sorry”.
    *Op klachtenbrief wordt door de heer P. Janssen gewoon niet gereageerd.