• Lid sinds 27 juni 2013

't Pastorieke

Simpelveld

1. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive heeft gereageerd op een recensie van Biechthuis

Aanvulling op voorgaande reactie.

Klopt het dat u een wowdeal heeft gehad?
    Deze porties zijn kleiner dan dat wij normaal serveren.

Wellicht heeft u de prijzen bekeken op de gewone kaart en dan aan de hand van de wowdeal porties gedacht :dat is weinig voor veel geld. Deze gedachte begrijp ik maar klopt niet. De prijzen op de kaart zijn gebaseerd op grotere porties die bedoeld zijn om te delen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wij zien u graag in het nieuwe jaar nog een keer komen biechten.

2. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive heeft gereageerd op een recensie van Biechthuis

Dankjewel voor uw feedback.
    Zoals u weet zijn wij een nieuw restaurant. De afgelopen maanden hebben wij kunnen kijken hoe alles verloopt. Goede en verbeterpunten. Zo gaan wij de kaart aanpassen. Wij zien u daarom graag in het nieuwe jaar terug in ons Biechthuis, zodat u kunt beoordelen of de nieuwe kaart beter in de smaak valt. Natuurlijk heeft een iedere een andere smaak. Een vraag aan u: u geeft aan kalfsoester te hebben gegeten? Deze hebben wij niet op de kaart staat. Wellicht bedoeld u iets anders?

Mvg,
    Team Biechthuis Simpelveld

3. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Sylvia voor Biechthuis leuk

Leuk concept! Er is meer dan genoeg keuze en alles was echt lekker. Het personeel was vriendelijk en spontaan.

4. Dionne Saive's profielfoto
  5. Dionne Saive's profielfoto
  6. Dionne Saive's profielfoto
  7. Dionne Saive's profielfoto
  8. Dionne Saive's profielfoto
  9. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door sjef seroo voor Biechthuis leuk

sjef seroo

Vandaag het verrassingsmenu besteld. Een breed assortiment aan voor- en hoofdgerechten. Vers bereid, goed van smaak. Elk onderdeel meer dan de moeite waard. Leuke, enthousiaste bediening. Ook het nagerecht: helemaal goed. Vier soorten zoet. Heerlijk! Bij elke gang een passend drankje. Van een pilsje tot een een lekker koud glas Chardonnay.
    Als afsluiter een glaasje port, een limonencello en een cappucino en de avond is op een heerlijke wijze afgesloten. Roy, Dionne en team: jullie hebben het hartstikke goed voor elkaar !

10. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door dhr.Quint voor 't Pastorieke leuk

Prima gegeten! Erg lekker zuurvlees! Ruime schotels en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

11. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Kim voor 't Pastorieke leuk

Afgelopen weekend gegeten bij het Pastorieke, en ik kan eigenlijk maar één ding zeggen, namelijk: HEERLIJK!
    Lekker genoten van een heerlijke huisgemaakte hamburger en het oh zo lekkere zuurvlees. Dan denk je dat ik alles heb gehad maar dan heb ik nog niet eens over het personeel gesproken. Wat n gezellige en vriendelijke mensen, kortom geweldig.

PS en voor de jongere meiden er werkt een leuke jongen in t personeel😘

12. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Susan Müller voor 't Pastorieke leuk

Susan Müller

altijd friet en snacks Dikke 10. gisteren eens n maaltijdsalade tonijn besteld. jammie jammie. verrassend!! met inktvis ringen en verse vlinderpasta, veldsla, tomaat heerlijk cocktail sausje en vers broodje erbij. heel lekker

13. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive heeft een recensie geschreven voor IJssalon Oberije

Vandaag waren wij in de stad en hoorden wel eens mensen over deze ijssalon praten. Dus gingen wij hierheen.

Mijn man bestelde een coupe van de kaart en ik vroeg specifiek om vanille en mokka ijs met verse aardbeien en slagroom. Ik krijg een aardbeiencoupe met mokka ijs en aardbeiensaus.

Ik zei tegen de serveerster dat ik niet had besteld. Vervolgens hangen er drie personeelsleden over het ijs om de saus eruit te lepelen. Ik krijg dezelfde coupe terug met restjes saus er nog in. Ik zeg luister ik wil niet lullig doen maar de saus zit er nog in. Ze loopt weg. Er onstaat een kleine woordenwisseling tussen een oudere dame en een meneer. Wat was mjn probleem? Want de saus is van aarbeien gemaakt. De man reageerde nog met de woorden, mevrouw wilde geen saus. (niet bepaald handig om dit in het zicht te doen van klanten). De dames keken eens beledigd en gingen door met kletsen.

Het ijs was overigens lekker maar hoe men klanten behandeld hier is niet top. Wij werken zelf in de horeca, zo behandelen wij onze klanten in ieder geval niet.

6,1
  14. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Judith voor 't Pastorieke leuk

Heerlijk gegeten!! Saus op de schnitzel was vers gemaakt, zag er smakelijk uit en was erg lekker. Vriendelijke bediening, personeel toont interesse in haar klanten. Veel aandacht besteed aan de aankleding van de zaak, het is geen standaard cafetaria, gezellig en knus. Wij komen hier zeker nog eens terug!

15. Jos en Resie

Vorige week hebben wij voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst gegeten bij 't Pastorieke in Simpelveld.

We hebben genoten van de huisgemaakte burgers. We verheugen ons nu al op ons volgende bezoek en hoewel we graag nog eens willen genieten van de burgers met toebehoren zijn we ook erg nieuwsgierig geworden naar het zuurvlees waar zo lovend over gesproken werd aan het tafeltje naast ons.

Wij kunnen niet anders dan dit eethuis een 10 geven.

16. Resie Grijsbach

Enkele keren heerlijk gegeten. Goede bediening en hartelijke eigenaren. De sfeer is goed en leuke gezellige inrichting. En als klap op de vuurpijl een heerlijk ijsje.

17. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Petra Polak voor 't Pastorieke leuk

Heel vriendelijk personeel en uitgebreide kaart. Ondanks drukte was het eten vlug en goed klaar gemaakt. Zeer zeker een aanrader. Prijs kwaliteit een topper!

18. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Suzanne voor 't Pastorieke leuk

Suzanne

Altijd heerlijk eten bij het Pastorieke. De frieten zijn echt veel lekkerder vergeleken met andere cafetaria's. Ook hebben ze een hele uitgebreide kaart met veel zelfgemaakt eten. Een gezellig ingerichte zaak met vriendelijk personeel.

19. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Paula voor 't Pastorieke leuk

Bij 't Pastorieke een high tea aangeboden gekregen van mijn zus vanwege onze verjaardag. Wij hebben heerlijk gesmuld. Eerst een lekker soepje, huisgemaakt en daarna heerlijke hartige en zoete versnaperingen. Zeker de moeite waard.

20. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive heeft gereageerd op een recensie van Landgoed Overste Hof

We hebben een super bruiloft gehad. Alleen jammer dat dit allemaal gebeurde en dan vooral nog het feit dat de eigenaar niks van zich laat horen. Geen belletje terug. Op de dag zelf, was hij erg bot en totaal niet klantvriendelijk. De rest van het personeel wel!

Als je dit vervolgens op Facebook plaatst wordt het direct verwijderd. Ga netjes met klanten om, dan hoef je ook geen negatieve berichtgeving te verwijderen.

Die gasten kunnen namelijk klanten van je worden, maar op deze manier laat je een negatieve indruk achter.

Onderbezetting kan voorkomen, maar dan zijn er genoeg oplossing te bedenken zodat gasten niey zelf hoeven te lopen en zonder eten zitten.

21. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Dionne Saive voor 't Pastorieke leuk

Beste klant,

Sinds 10 juli 2013 is deze cafetaria overgenomen door Roy en Dionne. Zij hebben de zaak in een nieuw jasje gestoken. Het resultaat mag er dan ook wezen.

Tot ziens in 't Pastorieke

22. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Eric voor 't Pastorieke leuk

Al meerdere keren bij dit gezellige cafetaria wezen eten met mijn gezin. Wederom heerlijk! Zoals altijd vriendelijk en snel geholpen, ondanks de drukte op deze zondag. De frietjes zijn voortreffelijk, het huisgemaakte zuurvlees en de huisgemaakte kippenragout zijn overheerlijk (mag ik het recept? :-)). De kids zijn natuurlijk altijd tevreden met hun snack en hun patatje oorlog. Wij volwassenen weten soms niet welke keuze we moeten maken want de menukaart is erg uitgebreid! Maar ach, we komen hier wekelijks dus we proberen gewoon steeds iets anders uit! Tot gauw!

23. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Schepers voor 't Pastorieke leuk

Wij zijn erg blij met de komst van 't pastorieke en met de eigenaars. Zelden zo goed verzorgd en lekker frietjes gegeten

24. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door manuel en susanne voor 't Pastorieke leuk

manuel en susanne

Een echte aanrader voor iedereen. Wij komen graag bij 't Pastorieke, je kunt er heerlijk eten. Het personeel is altijd vriendelijk en de sfeer is er goed.
    Groetjes
    Manuel en Susanne

25. Gerrie en kathleen Tossings

Hoi Roy en Dionne, je had goed gekookt afgelopen zondag, we hebben heerlijk gegeten. Zuurvlees smaakte echt heerlijk en de rest ook. Was ook heel gezellig ingericht. Groetjes Kathleen en Gerrie, als je in de buurt bent echt een aanrader om te gaan eten.

26. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door C. Iburg voor 't Pastorieke leuk

C. Iburg

Wij wilden met z'n viertjes nog even eten rond 22.00 uur in Simpelveld, maar overal was de keuken gesloten, behalve bij 't Pastorieke! Hier konden we tot 23.00 uur terecht. Top! De eigenaresse hielp ons en was super vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs. 't Pastorieke is zeker een aanrader!!

27. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Schmetz voor 't Pastorieke leuk

Schmetz

Het is een super zaak met heerlijk eten. De frieten, zuurvlees enz. Noem maar op. Alles is top. Soms als het druk is moet je iets langer wachten, maar omdat het zo goed is, heb je dat er graag voor over. Ze hebben ook een lunchkaart, de lucht is ook heerlijk. En afgelopen zaterdag hebben we genoten van een heerlijke high met alles dames van een Vrijgezellenfeest. Dat was ook toppie te noemen. Het personeel is echt vriendelijk en helpt graag.

28. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive heeft gereageerd op een recensie van 't Pastorieke

Hoi Bas,
    Bedankt voor deze mooie complimenten,
    Bolletje ijs kost 1,10 euro

Tien rittenkaart 11 bollen voor 10 euro.

Groetjes, team t Pastorieke

29. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door cordonbleu voor 't Pastorieke leuk

Wat kun je zeggen over een friture/snackbar zou je denken, natuurlijk blijft het een snelle en eenvoudige hap. Maar dat betekend niet dat deze smaakloos, slecht of zonder liefde klaargemaakt moet zijn. Met dat woordje liefde kom ik direct tot de kern van wat ik zo prettig vind aan deze zaak naast de goede service en het smakelijke eten.

Je merkt dat de eigenaren hart voor de zaak hebben. In het bijzonder de hoeveelheid huisgemaakte producten op de kaart is een verademing met de gemiddelde snackbar.

Het onlangs aan de collectie toegevoegde schepijs vind ik een vermelding waard. Met 1,20 per bolletje niet goedkoop, zeker niet gezien het feit dat dit geen overdreven grote bolletjes ijs zijn. Daar staat wel tegenover dat de kwaliteit van het ijs subliem te noemen is.

30. Dionne Saive's profielfoto
    Dionne Saive vindt de recensie door Savannah voor 't Pastorieke leuk

Wij zijn op vakantie in Simpelveld en hebben zondag avond heerlijk gegeten bij 't Pastorieke. Wij komen zelf uit Leiden en zijn daar niet gewend om bij een snackbar zo uitgebreid te eten met leuke opgemaakte tafels en een grote keuze uit snacks. De bediening is er ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

Meer updates