• Lid sinds 3 januari 2014

New Dehli

Assen

Bella Italia

Assen

Dineke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dineke's profielfoto
    Dineke heeft een recensie geschreven voor Buffetrestaurant De Bonte Wever

Wij hadden voor 4 personen een 6.5 uur arrangement gereserveerd. In dit arrangement kun je eten in het buffetrestaurant, een uur bowlen en gebruik maken van consumpties en borrelhapjes in de gehele cafestraat. Het eten was matig en de cafestraat was na het eten volledig verlaten. Helemaal niemand aanwezig! Er was één cafe open maar ook dit cafe was helemaal leeg. Er stonden geen borrelhapjes klaar.
    Er werd ons verteld dat wij wel naar de swinging avond mochten gaan, omdat er dus niemand aanwezig was, maar daar wilden we eigenlijk niet naar toe. We hadden dat bewust niet gereserveerd. We zagen ook dronken mensen die scheten en boeren lieten en overduidelijk asociaal gedrag vertoonden. Klacht ingediend over deze avond maar helaas, volgens haar was de Bonte Wever niet verantwoordelijk voor de lege cafestraat omdat de mensen voor de swinging avond hadden gekozen.
    Het was heel fijn geweest als ons dit van tevoren even was meegedeeld. Wij waren dan gewoon niet gegaan. Het was voor ons de eerste, maar ook zeker de laatste keer dat wij de Bonte Wever bezocht hebben! Zeer Slecht!

2,6
  2. Dineke's profielfoto
    Dineke heeft een recensie geschreven voor New Dehli

We hebben bij new delli gegeten. 50 minuten wachten op een piepklein voorgerecht en nog eens 45 minuten wachten op ons hoofdgerecht heeft ons doen besluiten om niet meer uit eten te gaan bij dit restaurantje. Herhaaldelijke keren geweest en elke keer is het lang wachten zonder uitleg van het personeel waarom het zo lang duurt.

6,3
  3. Dineke's profielfoto
    Dineke heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Wij zijn met kerst uit eten geweest bij bella itallia. Het eten was goed alleen duurde het erg lang voordat we uiteindelijk ons eten voor ons hadden staan. 50 minuten wachten op ons eten ( zonder voorgerecht ) vinden wij veel te lang duren. De vorige keer was dat ook zo. Besloten om maar eens verder te gaan kijken. Bella Italia is voor ons niet meer aantrekkelijk om uit eten te gaan.