• Lid sinds 30 juli 2015

Restaurant de Krim

Hoenderloo

Dineke Hederik heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dineke Hederik's profielfoto
    Dineke Hederik heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Krim

In één woord; geweldig! Oké, ik zal er wat meer woorden van maken. De uitstraling binnen is heel knus en modern, het personeel heel vriendelijk en het eten heerlijk. Binnen ons gezelschap is er zowel pizza, vlees, quiche en pannenkoek gegeten. En alles even lekker en goed verzorgt. Wij waren daar 29 juli (gisteren) en dat was mijn verjaardag. En ook al ben ik dan 36 jaar geworden, een ijsverrassing met wat vuurwerk erin is altijd leuk, zelfs op mijn leeftijd! 😄

Oja, en mijn nichtje van 3,5 jaar had een tekening gemaakt en die is op het prikbord gehangen. Zij helemaal trots! Wij komen zeker nog eens terug bij de Krim in de anderhalve week die wij hier nog zijn.

2. Sagittarius

Donderdag middag zijn wij naar de Krim gegaan in Hoenderloo omdat wij op de doeken hadden gezien dat je er ook kon boogschieten. Even wachten en toen kwam er een aardige jongen naar ons toe die ons dan zou begeleiden met het boogschieten. Hij moest de attributen even klaar zetten, dus zodoende konden wij in de tussen tijd even een drankje nemen. Zodra het allemaal klaar stond, kwam de begeleider naar ons toe. En zo liepen wij naar een mooi stukje terrein in een klein stukje bos, inclusief 2 picknick tafels waar we mooi op konden zitten.

De begeleider stelde zich voor aan ons en vertelde ons heel duidelijk hoe je met de boog moest omgaan met een voorbeeldschot. Natuurlijk kwam die van hem meteen in de roos. Toen was het de beurt aan ons, meteen een goede score van 100 punten dus helemaal niet slecht.

Toen wij de eerste ronden erop hadden zitten, vertelde de begeleider dat hij zelf al 4 jaar aan boogschieten deed en er veel plezier in had. Wij vonden dit leuk om te horen, aangezien wij heel veel leuke informatie erover kregen waaronder dat de bogen die wij gebruikten recurve bogen zijn. Zo gingen we nog een tijdje door todat helaas de tijd er al weer op zat. Maar graag wil ik de begeleider nogmaals bedanken voor de ontzettende leuke tijd die wij hebben gehad. De Krim treft het maar met zo'n begeleider!!