• Lid sinds 7 januari 2016

Groningen

1. dina's profielfoto
    dina heeft een recensie geschreven voor Taste and Flavor

dina

Ik vond het hier niet leuk en ook niet lekker. Veel te druk, net een grote kantine. Het eten bereiden duurde heel erg lang. De smaak van de tepan was wel goed, maar het buffet was slecht. Niet warm en zag er niet schoon uit. De sushi en de toetjes waren niet goed gekoeld.
    Ik vond het ook erg onfris dat die eenden in een vitrine hingen met bloed op de bodem. Erg onsmakelijk.

Aan hygiene kunnen ze hier nog heel wat verbeteren. Als de keuringsdienst langs was geweest konden ze de boel denk ik wel sluiten met die warme sushi.

2. dina's profielfoto
    dina heeft een recensie geschreven voor Taberna Caldopenas

Erg slecht. De bediening let niet op, waardoor je steeds aandacht moet vragen. De bediening weet duidelijk niet hoe je de gasten welkom laat voelen. Ze kwakken de schaaltjes op tafel, vragen niet hoe het smaakt en als je wat te klagen hebt reageren ze simpelweg met het woordje "Oh". De koffiekopjes werden aan de bovenkant vastgehouden en op tafel gezet. De tent is al niet zo hygienisch, dus vonden we het zeker niet fris dat de kopjes zo worden vastgehouden. Het pinautomaat was te vies om aan te raken. Ze hebben het denk ik niet druk met schoonmaken daar. Het eten was ook niet echt heel smakelijk, maar dat viel dan nog weer mee vergeleken met de slechte bediening.
    Wij gaan er nooit meer heen.

3,5