• Lid sinds 4 mei 2017

Beoordelingen

1. Agora

Tilburg
Nieuwe recensie

Dimitri Zanis heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Dimitri Zanis's profielfoto
    Dimitri Zanis vindt Agora leuk

Dimitri Zanis

2. Dimitri Zanis's profielfoto
    Dimitri Zanis vindt de recensie door Sabrina voor Agora niet leuk

Als ik naar al de vorige recensies kijk is het net alsof ik in de verkeerde restaurant ben gaan eten.
    Het was niet goed, smaakloos, zoutloos niet wat ik gewend ben van een Griekse restaurant mijn gamba's te droog en zoutloos mijn kalamarie waren te zoutig en had wat citroen nodig om de smaak op te liften. Nee dit was niet restaurant waardig.
    Jammer. Ik had echt een hoge verwachting omdat het zo hoog geprezen was maar voor mij en mijn man is dit een grote tegenvaller geweest.
    Zeer jammer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Dimitri Zanis's profielfoto
    Dimitri Zanis vindt de recensie door de Beer voor Agora niet leuk

Toen we de menukaart kregen werd niet gevraagd wat we wilden drinken, maar de bediening liep gelijk weer weg.
    De muziek stond te hard, daar zijn andere gasten voor vertrokken, het restaurant deed ook niet echt gezellig aan, ik vond het meer een lokaal met een paar platenhoezen van Nana Mouskouri om het wat op te leuken.
    Het hoofdgerecht was heerlijk, de baklava was ronduit smerig, ik proefde vieze bakolie ofzo.
    Je kon niet pinnen omdat apparaat het niet deed, dus moesten we naar dichtstbijzijnde geldautomaat.
    Ook al was de bediening wel vriendelijk en het hoofdgerecht echt lekker, ik denk niet dat we hier nog gaan eten.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Dimitri Zanis's profielfoto
    Dimitri Zanis heeft Agora toegevoegd als favoriet restaurant

Agora

Het nieuwe restaurant in de stad
    € -
    • Grieks