• Lid sinds 25 april 2016

Porto Fino

Bavel

Dilara heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dilara's profielfoto
    Dilara heeft een recensie geschreven voor Porto Fino

Wij eten maandelijks bij Porto Fino. Het eten is van zeer goede kwaliteit, altijd (h)eerlijk vers! Ook de service is goed en de bediening is zeer vriendelijk! Ondanks de drukte komt de bestelling op tijd. Je zit in een knusse, gezellige en rustgevende omgeving. Kortom zeker een aanrader!!!

2. Dilara's profielfoto
    Dilara heeft gereageerd op een recensie van Porto Fino

Beste mevrouw Truus,

Wij zijn al jaren vaste klant bij Porto Fino. Het is een prachtige zaak met een rustgevende sfeer. Ook het eten is van zeer goede kwaliteit. Misschien een wat hoge prijs voor sommigen, maar je proeft dat het eten met liefde is klaargemaakt. Overheerlijk!! Dus dan heb je ook wat voor dat geld. Ze hebben daarnaast de meest vriendelijkste service die er is. De eigenaren zijn altijd in voor een praatje.
    Jammer dat u het zo ervaren heeft, maar dan ben ik van mening dat je het in het restaurant aan moet geven, zodat zij er op dat moment wat aan kunnen doen. Dat u achter een computer negatieve ervaringen blijft delen, zal de zaak niet doen veranderen.

Teleurstellend dat sommige mensen een hobby maken van het schrijven van negatieve recensies.
    Mijn tip voor mevrouw Truus is, om net als vroeger via persoonlijke communicatie uw 'probleem' bespreekbaar te maken. 50 minuten wachten is niet het einde van de wereld. Er zal vast een oplossing voor zijn als u het in het restaurant bespreekbaar maakt.

Mvg,
    Dilara Schrover