• Lid sinds 20 mei 2017

Diederd heeft nog geen foto toegevoegd

1. Diederd's profielfoto

Hoi Robin,

Het spijt ons te horen dat uw ervaring minder was in the church .
    Inderdaad het is er behoorlijk warm , we zijn met man en macht bezig om de airconditioning werkende te krijgen , maar we wachten op een klein onderdeel dat deze week zou geleverd worden .
    Het spijt mij dat u misschien iets te lang heeft moeten genieten van de warmte ,
    Indien u weinig tijd had om te dineren had u het ons mogen aangeven dan hadden we daar rekening mee gehouden en alles iets sneller door gevraagd.
    Nogmaals mijn oprechte excuses,
    Wij hopen u alsnog een volgende keer te mogen begroeten in een iets aangenamer sfeer .
    Vriendelijke groeten
    The church

2. Diederd's profielfoto
    Diederd heeft gereageerd op een recensie van The Church

Hoi herman , bedankt voor deze leuke recensie,
    Deze week gaan we terrassen , dus haal de zonnebrand maar boven , wij hebben het bier koud staan , deal ?

3. Diederd's profielfoto
    Diederd heeft gereageerd op een recensie van The Church

Helaas is ook in Valkenburg soms het weer iets minder en hebben we wat rustige avonden .
    Als jullie volgende keer het zonnetje meebrengen , zetten wij alvast 6 blonde leffe koud 😉

4. Diederd's profielfoto
    Diederd heeft gereageerd op een recensie van The Church

Dank u voor deze mooie recentie , jammer dat u te weinig patat had , we hadden graag nog een extra aardappeltje geschild .
    Desondanks hoop ik dat u nog een leuke avond had en zien we u graag een volgende keer terug ,