• Lid sinds 9 november 2014

Arnhems Meisje

Arnhem

Dick Falkena heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dick Falkena's profielfoto
    Dick Falkena schreef:

Beste Dominique,
    Een klacht over je dienstverlening is vervelend maar ook een kans. Je reactie is gewoon flauw. Het bitse gedrag van je medewerkster maakte dat wij ons echt onheus behandeld voelden. De amuse, kennelijk doel je daarop, is niet in rekening gebracht en dat ben ik ook niet gewend. De wachttijd aangenaam vullen met een amuse, zo hoort het ook. Je slaat de plank opnieuw mis en pakt de kans die een klacht geeft, niet op. Jammer, mijn negatieve beoordeling bevestig je hier mee.

2. Dick Falkena's profielfoto
    Dick Falkena heeft een recensie geschreven voor Arnhems Meisje

Een gezellig avondje uit, concert bezoeken in de Eusebiuskerk en vooraf samen eten in een goede ambiance.
    Tafel gereserveerd, op tijd aanwezig want het kan altijd wat later worden.
    Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, drankje besteld en menukaart bekeken. Tot zover prima. Na de bestelling duurt het lang voordat er een drankje komt. Bestelling doorgegeven en al keuvelend begint het wachten. Stukje brood mey olijven, en na drie kwartier het voorgerecht. Ik kijk al een zorgelijk op mijn horloge. Alle omringende tafels zijn volop bediend, helaas, lukt niet. Nog maar een glaasje besteld en na een minuut of tien komt ook dat. Kenbaar gemaakt aan de medewerkster dat wij afspraken hebben en gevraagd of er wat tempo gemaakt kon worden. Antwoord u heeft een menu besteld en dat duurt 2-2,5 uur. Had u maar iets anders moeten bestellen.... Een zeer gastvrij en beleefd antwoord. Na een half uur komt het hoofgerecht. We zijn dan 1,5 uur binnen. Ik vraag om een merlot, en geef aan ontevreden te zijn over de wachttijd en wens geen nagerecht gelet op de tijdsdruk. Na enige tijd komt er een glas melk?!? Goed, dan maar geen wijn, de bebiende maakt excuus, verkeerd verstaan. Ik vraag om de rekening. Ook dat duurt, dus naar het buffet. Onderwijl gaat mijn vrouw naar het toilet. Zij heeft een heupblessure, loopt moeilijk en wil het invalidentoilet gebruiken. Bits wordt zij door een bediende terechtgewezen dat zij naar de bovenetage moet. Zij negeert deze opmerking maar toch. Kortom, als dit de gastvrijheid is van het Arnhems Meisje zal het ons niet verbazen als dat snel een weesmeisje is, zo wil toch niemand behandelt worden als je een gezellig avondje uit gaat.

5,1