• Lid sinds 4 juli 2020

't Ruifje

Loenen gld

1. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Tante Stoof

Het eten zelf was wel okee, al duurde het lang voordat het op tafel stond. Maar de bediening was een chaos. Jonge meisjes die ongetwijfeld hun best doen, maar die totaal geen overzicht hebben, doelloos over het terras dwalen zonder te weten wat ze moeten doen. Eten dat bij de verkeerde tafel wordt bezorgd: we zagen het meerdere keren gebeuren. Wil je afreken, dan blijkt het pinapparaat zoek. En als het eindelijk gevonden is, kun je niet betalen bij de bar van het restaurant, maar bij de receptie. "O, u wilt afrekenen? Wat was het bedrag?" Ja, dat weet ik niet. "Dan loop ik even naar m'n collega, ogenblikje alstublieft". Zelden zo'n ongestructureerd gebeuren meegemaakt. Jammer, want het is een leuk terras en met het eten is ook niks mis.

2. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor O Sole Mio

Doorsnee pizzeria, de buitenkant maakt een wat verlopen indruk. Binnen valt het wel mee. Jong personeel dat goed zijn/haar best doet. Na bestellen komt er al snel een broodje met kruidenboter op tafel, heel attent. Goede koffie. Pizza was absoluut niet verkeerd. Het zou de zaak ten goede komen als de buitenkant wat meer allure had.

3. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor 't Ruifje

Dick

Na een flinke wandeling in de buurt kwamen we voor de lunch terecht bij 't Ruifje. Gastvrije, hartelijke ontvangst. Vlotte en attente bediening. Het "twaalfuurtje" was inderdaad wat de kaart beloofde: voor de stevige trek. Een lekker soepje, een mooi klein uitsmijtertje, een broodje kroket met heerlijke mosterd en een groene salade. Nadeel van dit concept is dat het uitsmijtertje en de kroket al afkoelen terwijl je het soepje nuttigt. Ze waren niet meer zo warm als ik ze graag had gezien - terwijl ze dat bij het serveren misschien nog wél waren.
    Maar de sfeer en het enthousiasme van de bediening maken veel goed. Prima gedaan!