• Lid sinds 6 mei 2015

1. -

Italia

De Koog

Diana Redmeijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Diana Redmeijer's profielfoto
    Diana Redmeijer heeft een recensie geschreven voor Italia
    Nederlands De Koog

We hebben net gegeten in dit restaurant. Helaas waren de pizza's erg taai en droog en de lasagne smaakte als een opgewarmde kant-en-klaarmaaltijd en dan nog niet erg smakelijk. De pizza's waren goedkoop, maar voor een spies met een paar stukjes vlees die waterig smaakten betaalden we €22. De rest van het bord was opgevuld met een grote portie lauwwarme patat en een kleine salade, die gelukkig wél lekker smaakte. Het is vervelend om als klant kritiek te leveren, als je een avondje lekker met elkaar uit eten wilt. Toch hebben we dit gedaan, omdat we dit eerlijker vonden dan achteraf een recensie op internet te schrijven. De reactie was zodanig, dat we er toch nog maar even een stukje aan wijden. We voelden ons niet gehoord, onze kritiek leek ons eerder kwalijk te worden genomen. Wel kregen we nog een kopje koffie aangeboden. Een van ons wilde dit niet meer, maar bestelde uiteindelijk voor de gezelligheid toch nog een Irish Coffee. Dit kwam hem te staan op een smalend 'o, nu dus tóch wel ...' Bij het serveren werd hem vervolgens te verstaan gegeven dat dit 'voor de duidelijkheid' wél op de rekening kwam. Alsof we een stelletje profiteurs waren. Omdat de prijzen voor de drank erg hoog waren, hebben we uiteindelijk ook nog een aardige rekening betaald.
    Samenvattend: dat iets een keer niet zo lekker smaakt, is tot daar aan toe, als je vervolgens bijna vijandig bejegend wordt na het geven van feedback hierop, laat dit in meerdere opzichten een nare smaak achter.