• Lid sinds 22 juni 2016

Dhr. Van der Nat heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Dhr. Van der Nat's profielfoto
    Van restaurant

Goedemiddag Jaap en Janny! Onwijs bedankt voor uw beoordeling! Dit doet ons team erg goed. We proberen nog steeds een zo goed mogelijke service te leveren in deze bizarre tijd. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons restaurant! Met vriendelijke groet, Celine van der Vliet.

2. Dhr. Van der Nat's profielfoto
    Van restaurant

Beste Ed. Onwijs bedankt voor uw beoordeling! Dit doet ons team erg goed. We proberen nog steeds een zo goed mogelijke service te leveren in deze bizarre tijd. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons restaurant! Met vriendelijke groet, Celine van der Vliet.

3. Dhr. Van der Nat's profielfoto

Beste Karin Plak,

Bedankt voor uw beoordeling. Dit doet ons team erg goed! Fijn om te lezen dat u een heerlijke avond heeft gehad! Graag tot een volgende keer bij de Kolenist Bar & Grill. Met vriendelijke groet, Celine van der Vliet.

4. Dhr. Van der Nat's profielfoto

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring bij de Kolenist niet naar wens is geweest.
    Wij zullen uw recensie gebruiken om onze prijs/kwaliteit te verbeteren.
    Zou u via een e-mail mij iets meer informatie kunnen geven over de avond? info@kolenist.nl

Bedankt voor uw beoordeling!

5. Dhr. Van der Nat's profielfoto

Beste Meneer/Mevrouw Gootjes,

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u lekker heeft gegeten bij de Kolenist.
    Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij het afrekenen. Wij zijn bezig met het maken van een wijnkaart en zullen uw tip zeker aannemen.

Ik hoop u graag nog eens te zien bij de Kolenist.

6. Dhr. Van der Nat's profielfoto

Beste Marga,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring heeft aan uw bezoek aan de Kolenist. Er is geen reservering geplaatst en daardoor hebben wij geen gegevens. Zou u een e-mail willen sturen naar info@kolenist.nl ?
    Ik hoop dat wij samen tot een gepaste oplossing kunnen komen.

7. Dhr. Van der Nat's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat het altijd zo gezellig is en dat het eten goed smaakt. Tot de volgende keer!

8. Dhr. Van der Nat's profielfoto

Beste T. Sturk,

Bedankt voor de ze positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u lekker en gezellig bij ons gegeten heeft.

Tot snel!

9. Dhr. Van der Nat's profielfoto

Beste Roel,

Bedankt voor het plaatsen van een recensie. Erg fijn om te zien dat wij zulke mooie cijfers hebben mogen ontvangen. Wel erg jammer om te lezen dat u last had van een wat luidruchtiger viertal in het restaurant. Mocht dit in de toekomst nog eens voorkomen, mag u dat best bij ons aangeven. Wij verplaatsen u dan graag naar een wat rustigere tafel als dit mogelijk is.

Hopelijk tot snel!

10. Dhr. Van der Nat's profielfoto

Beste C. de Winter,

Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat het allemaal naar wens geweest is.

11. Dhr. Van der Nat's profielfoto

Beste A. Louwe,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u zo'n negatieve eerste ervaring heeft aan uw bezoek aan de Kolenist. Helaas zijn er zondag 9 juli meerdere fouten bij u aan tafel gemaakt en daarvoor onze oprechte excuses.

U had een reservering gemaakt via de mail en daarin een verzoekje gedaan voor een tafel op het terras. Helaas reserveren wij geen tafels op het terras, maar zorgen dat er altijd een gezellig tafeltje in ons restaurant klaar staat. Als gasten op de dag zelf toch buiten willen zitten bekijken wij op het moment dat de gast aankomt samen met de gast waar zij willen zitten en daar zetten wij een tafel voor de gast klaar. In de toekomst kunnen wij de gast hier beter gelijk via de mail over informeren om verwarring te voorkomen.

Wij vinden het erg jammer dat u niet heeft genoten van uw eerste bezoek aan de Kolenist en daarom willen wij u toch een compensatie aanbieden. Hierover zullen wij u even persoonlijk benaderen.

Nogmaals onze excuses en hopelijk toch tot snel!

12. Dhr. Van der Nat's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling!

13. Dhr. Van der Nat's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze positieve beoordeling! We hebben de recensie ook doorgestuurd naar Lieke. Fijn om te lezen dat u een gezellige avond gehad heeft met uw kleindochter. Tot snel!