• Lid sinds 22 december 2009
  • Leeftijd: 39

Dhr RB heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dhr RB's profielfoto
    Dhr RB heeft een recensie geschreven voor Il Duomo

Op vrijdag avond geweest, ook zonder reservering konden we er goed terecht en er was gezellige live muziek. De zaak is druk maar gezellig aangekleed en de service is snel, vriendelijk en goed.
    Er is een zeer ruime keus aan eten naast pizza's en pasta's, ook een ruime keus voor vegetariërs (b.v. Kaas/spinazie cannelloni is goed te doen). Vlees gerechten, doch niet genuttigd, zijn qua prijs wel iets duurder dan gemiddeld. Er is ook een ruime keus aan desserts inclusief een lekkere tiramisu. Naast veel soorten wijn hebben ze helaas maar wel 1 type bier (Heineken). Een Italiaans bier had mij er erg lekker bij geleken.

2. Dhr RB's profielfoto
    • Nederlands
    Pieter Doelmanstraat 16 Alphen aan den Rijn
  5. Dhr RB's profielfoto
    Dhr RB heeft een recensie geschreven voor 't Oude Pakhuys

Het restaurant was ons nooit echt opgevallen, maar toen we via het straat bord bij hun terecht kwamen waren we blij verrast. Goede inrichting, snelle (maar niet te) en vriendelijke bediening en goed eten. De prijs ligt iets boven 't gemiddelde. Maar we komen er zeker nog 'n keer terug.

6. Dhr RB's profielfoto
    Dhr RB heeft een recensie geschreven voor Il Delicato da Nino

Je hebt in dit restaurant een ruime keuze, ook als vegetariër zijnde. Echter is het wel een iets duurder restaurant dan de gemiddelde Italiaan in Alphen. Echter maken ze dat ruim voldoende goed met de vriendelijke service en het lekkere eten.

7. Dhr RB's profielfoto
    Dhr RB heeft een recensie geschreven voor De Schaapskooi

Dhr RB

Ruime keuze, ook voor mijn vegetarische vriendin. Drank is aan de nominale prijs. Echter is de bediening vrij traag zodra het een beetje druk wordt. Als het terras leeg is (door regen) is de bediening binnen aanzienlijk sneller.

Een nadeel die wij hadden met de bediening was dat de mevrouw die onze bestelling kwam opnemen nogal zacht praatte terwijl het behoorlijk rumoerig binnen was.

De aankleding van de zaak is verder wel goed, evenals het eten.

Verder zal ik wel als aandachtspunt willen aangeven dat ze ook de prijzen voor het zelf samenstellen van de pannenkoek duidelijk moeten weergeven.

8. Dhr RB's profielfoto
    Dhr RB heeft een recensie geschreven voor Original Chinese Palace

Lekker en veel keus bij het wokken/grillen, lege glazen en borden worden ook snel weggehaald en alles ziet er verzorgd uit. Ook voor de vegetariër is er voldoende keus voor het wokken, alleen niet voor de bakplaat.

Sommigen van het personeel spreken alleen niet vlekkeloos Nederlands, doch wij daar geen hinder van gehad hebben.

19,5 voor het wokken vind ik verder een redelijke prijs, cola 2,10 iets duur (sinas 2,-) en de desserts (allemaal 4,25) zijn wel weer redelijk geprijsd.

9. Dhr RB's profielfoto
    Dhr RB heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Ben er recent geweest met het hele gezin plus aanhang, de mening van de groep was vrij uiteenlopend.

Het restaurant zelf ziet er redelijk goed uit, alleen als je er naar gaat zoeken vind je dat er misschien wat verf gebladderd is of dat er een scheur in het behang zit. Ook mag de wc opgeknapt worden, ziet er vrij oud (doch schoon) uit, een verwarming daar is ook wel fijn ;) Tevens hing er midden in de zaak een tv waar muziek clips op afgespeeld worden, een leuk idee, maar niet voor in een restaurant. Zoiets kan beter in een fastfood zaak blijven.

De service had af en toe iets sneller gekund, met name met het brengen van het voorgerecht. Daar staat tegenover dat ze wel aardig overkomen en het altijd beter is dan personeel wat je zo snel mogelijk weer weg wilt hebben. Tevens is de gratis Wi-Fi ook wel een pluspunt, doch we ons afvroegen of het van het restaurant zelf was.

Het eten was goed en meer dan genoeg, zelfs voor de grootste eter aan tafel. Helaas was er voor mijn vegetarische vriendin wel maar keuze uit 2 hoofdgerechten, hopelijk passen ze dit spoedig aan. Ook zouden er misschien wat meer soepen op de kaart kunnen dan alleen tomatensoep. De gerechten waren tevens mooi neergelegd op het bord.

Prijs/kwaliteit technisch gezien was het wel het geld waard.

10. Dhr RB's profielfoto
    Dhr RB heeft een recensie geschreven voor Taveerne De Monnick

Ik ben er onlangs met mijn vegetarische vriendin geweest en hebben er beide goed kunnen eten. Ondanks dat de menu kaart wel vrij beperkt was. Er wordt wel goed rekening gehouden met vegetariërs.