• Lid sinds 1 november 2009

1. -

De Wijsneus

Sneek

dewijsneus heeft nog geen foto toegevoegd

1. dewijsneus's profielfoto
    dewijsneus heeft een recensie geschreven voor De Wijsneus

Als reactie op die van de Fam. Klinkenberg.

Onze Chefkok werd die middag / avond geveld door de Mexicaanse griep en wij vonden het vanzelfsprekend niet verantwoord hem te laten werken en helaas waren wij dus genoodzaakt het restaurant te sluiten. ( gold voor het hele weekend.)

Wij hebben u helaas niet kunnen bereiken om u dit te melden daar wij uw tel. nummer niet hadden genoteerd ( stom maar waar...) Nadat we een dertigtal! gelijknamige mensen in Friesland hadden gebeld, in de hoop u daartussen te vinden, hetgeen helaas niet het geval bleek, besloten wij een tel. nummer voor u op de deur achter te laten om u daarmee even persoonlijk te kunnen melden wat er was geschied... Helaas heeft u dat nummer niet even gebeld want dan hadden we u e.a. beter kunnen uitleggen en ons excuus kunnen maken.

Bij deze dan nogmaals onze welgemeende excuses voor dit voorval, hetgeen wij uiteraard zeer betreuren. Ook wij zien gasten natuurlijk graag komen en sluiten natuurlijk ook liever niet onze deuren!.. Hopelijk mogen wij u toch nog eens begroeten in ons restaurant.