• Lid sinds 22 augustus 2014

Jasmine Garden

Sneek

Dionysos

Leeuwarden

Dennis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Prima Griek! Mix Grill vind ik wel een aanrader. Mals vlees, niet te hard gegrild of te zout zoals ik dit weleens tegenkom. De stoofpot lamsvlees kan wel iets langer stoven, was nog iets te stevig. Verder alles prima verzorgd. Bediening vriendelijk en snel. Kortom: lekker gegeten!

2. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft Ming Yiang toegevoegd als favoriet restaurant
    • Chinees-Indisch
    Kaatsland 46 Sneek
  3. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft Klein Java toegevoegd als favoriet restaurant

Klein Java

Als u van LEKKER indonesisch eten houdt !
    • Internationaal
    • Nederlands
    Grote Kerkstraat 12-14 Sneek
  6. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Jasmine Garden

Overal duiken ze op deze wokrestaurants, meestal kun je er lekker eten, verse groente en vers vlees en vis. Ik was hier al eens eerder geweest toen het nog geen yasmin garden heette. Er was veel keus en prima bereid, dus ik verheugde mij op een hernieuwde kennismaking.

Het werd een tegenvaller, het wokken en tepan yaki (bakken op de hete plaat) werd door 1 persoon gedaan die ook nog eens te traag werkt. Gevolg; wok ingrediënten te lang in het kokende water en het vlees te lang op de plaat. Groente dus te gaar, vlees op de plaat te droog. Geserveerd door een kok die zich bedient van straattaal, alsof je zijn mattie bent. Verder warm buffet te weinig keus (lege bakken) en niet bijzonder lekker. Ook bij het wokken moeten gasten vragen of iets aangevuld kan worden. Dit geld ook voor de sushibar, beperkte keus, er wordt niet tijdig aangevuld en een zeer vlakke smaak.

Even een tip; doe er kleine kommetjes bij voor de soya saus, daar dip je de sushi in. Waar was de wasabi trouwens? Tel daar bovenop dat je achter de bediening moet aanlopen om een biertje te bestellen dan kom ik niet tot een voldoende. Yasmin Garden zal er veel harder aan moeten trekken om weer mee te tellen in het wokgebeuren. Daar zijn ze nog ver van verwijderd.