• Lid sinds 5 juni 2012

De Kneut

Ulicoten

Dennis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dennis 's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Wij zijn bij de kneut gaan eten doordat we een veiling hadden gewonnen op vakantieveilingen. Bij aankomst kregen we een totaal andere menukaart dan op vakantieveilingen.nl stond vermeld. Toen ik hier het personeel op aansprak werd mij verteld dat het menu regelmatig wisselt. Dit was niet waar want er waren geen nieuwe gerechten bijgekomen maar juist alleen afgehaald. Dat waren overigens ook de betere gerechten die op de kaart op de website stonden vermeld.
    Ik heb de bediening, en later ook de eigenaar, voorgesteld een gerecht naar keuze van de normale kaart te krijgen. Hiermee stemde hij niet in. Hij wilde enkel één drankje per persoon uit coulance vergoeden.
    We accepteerden dit want ja, voor 26 euro met twee personen een 3gangen menu eten.. tja Dan moet je ook niet zeuren.
    Toen we de gerechten kregen waren tot tweemaal toe de borden kapot. Hele stukken waren eruit. Dit mag echt niet bij een fatsoenlijk restaurant.

We vonden het een beetje teleurstellend. We kregen het idee dat de Kneut de mensen van vakantieveilingen niet serieus namen. Het lijkt ons juist voor het restaurant de gelegenheid om je tent vol te krijgen danwel je restaurant te promoten. In ons geval dus niet geslaagd.