• Lid sinds 27 augustus 2018

Broodje Zo

Julianadorp
  2. Broodje Zo

Julianadorp

Dennis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dennis's profielfoto
    Dennis vindt de recensie door Dennis voor Broodje Zo leuk

Na melding gemaakt te hebben van het eerste broodje rauwe kip dönner kreeg een kwarier later OPNIEUW een broodje rauwe kip dönner, echt schandalig. Personeel probeert je te overtuigen dat die kleur door de kruiden komt. Als je het personeel vervolgens vraagt om zelf een hap te nemen om te bewijzen dat het gaar is krijg je een nieuw broodje aangeboden (weer rauw, maar ze bieden het in ieder geval aan).

2. Dennis's profielfoto
    Dennis vindt de recensie door Willem voor Broodje Zo leuk

Wat een vreselijke dure troep proberen ze je daar aan te smeren. Kattenvoer is nog smakelijker. De bediening is onbeschoft en minderjarig. Ik hoop dat ze die zwijnenstal gelijk voorgoed sluiten

3. Dennis's profielfoto
    Dennis vindt de recensie door Chris voor Broodje Zo leuk

Sinds een aantal maanden over genomen. Het was een zaak met een enorm goede reputatie.
    Nu 3x besteld maar 3x echt buiten de norm. Voor mij de laatste keer.

Zelfs na een dronken avondje stappen met als afsluiting shoarma, zou deze zaak bij mij geen voldoende scoren.
    De shoarma zit vol harde verbrande stukken.
    Bij een grote shoarma zit een klein pita broodje en je krijgt één half gevuld bakje dunne knoflooksaus bij zowel een grote als een kleine shoarma.
    Toen ik mijn bestelling in ontvangst nam dacht ik dat ze wat vergeten waren omdat de tas zo licht was. Dit was niet het geval..

Erg jammer van deze ontwikkeling.

4. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Broodje Zo