• Lid sinds 9 augustus 2015

Kwalitaria De Vallei

Tilburg

Sed

's Gravenmoer

Dennis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Ichizai

Wij wonen dichtbij, gaan graag uit eten, en zijn al regelmatig in het (voormalige pannenkoeken, Italiaanse, Belgische en sinds enkele maanden 'Wereldse' Sushi) restaurant gaan eten.

De sfeer is er met de tijd echt op vooruit gegaan. De bediening is vriendelijk, wel jong, maar voldoet. Er wordt nogal eens wat vergeten, maar ach... Maar de kwaliteit, ohjee, absoluut niet. Ze nemen het hier echt niet nauw met de hygiëne. Kijk/ruik maar eens aan de achterkant van het pand: bah! Heb me hier menigmaal aan gestoord, en dit laten blijken. Personeel haalt zijn schouders op, en wijst naar externe partijen. Verantwoordelijkheid nemen: ho maar. Dit is jammer, echt heel erg jammer.

Ons zie je er helaas niet terug (3x gegeten bij Ichizai).

4,9
  2. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Sed

Voor de vierde keer gegeten, en ben blij dat we SED op ons lijstje mogen zetten. De verschillende ruimten zijn ieder op zich zeer sfeervol aangekleed: erg mooi hoor! Het personeel is vriendelijk, maar niet altijd even attent. Er wordt rekening gehouden met speciale wensen. Ondanks de drukte (door alle coupon-gasten) werd het eten nog best snel geserveerd. Het eten is altijd erg smaakvol, en nog niet eerder tegengevallen. De prijzen voor drankjes zijn daarentegen wel aan de hoge kant. We komen graag terug, met of zonder coupon!

3. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria De Vallei

Het eten smaakt hier heel erg goed, ze maken hun naam waar.
    Vriendelijke bediening, niks mis mee. Personeel: hier hebben ze er heel veel van, en werken absoluut niet efficiënt. Willy en zijn vrouw weten dan wel van aanpakken, maar krijgen het niet overgebracht.

Houd je van lekkere frietjes, met geweldige kwaliteit, en heb je de tijd... Dan moet je hier zijn.