• Lid sinds 13 september 2015

Bonnie & Clyde

Arnhem

Wok Wamelink

Winterswijk

Demelza heeft nog geen foto toegevoegd

1. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Wij waren er als groep en hadden wel een tijdslimiet van 2 uur, dus weet niet of dit standaard Is. Maar de service was top. Alles constant bijgevuld, gezellige bediening, alles werd netjes afgeruimd. Het eten was erg goed. Alles vers, veel variatie en goede kwaliteit.

Echt een aanrader.

2. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Het is... Niet geweldig, niet slecht. Het eten was veel voorgeproduceerd. "De soep hebben we niet want die is niet binnen gekomen." Hoe binnengekomen? Soep moet je toch maken?
    Het duurde inderdaad erg lang tussen de gangen. Het personeel was wisselend vriendelijk. Op zich wel goed eten, maar... Tja... Mwah.

3. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor De Kleine Wereld

We waren hier met een grote groep en er werd ons verzekerd dat ze hierop voorbereid waren. Dat waren ze niet. Het duurde een uur voordat er eten op tafel kwam. We moesten zelf achter de drank aan. Er werd zo slecht (of gewoon niet) afgeruimd dat we dit zelf zijn gaan doen. Er liepen mensen in de bediening die zelf aangaven dat ze er pas 2 dagen werkte en ze hadden geen idee wat ze moesten doen. Het eten was een zeer kleine selectie van wat ze eigenlijk hebben. Er zou ons gevraagd worden wat we nog wilden bestellen, dit werd niet gedaan. We zouden een variatie aan toetjes krijgen. Dit was ijs en bevroren soesjes. De kok stond een half uur met de klanten te praten terwijl wij aan het wachten waren op het eten. Afrader.

2,6
  4. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor Pand 9

Afgelopen weekend geweest, erg leuke ervaring! De prijs wil me reuze mee. Voor 2 voorgerechtjes, 5 hoofdgerechtjes en 3 nagerechtjes met 1 wijn en 2x fris: 35 euro. Viel me reuze mee, vergelijkbaar met elk ander restaurant. Het waren inderdaad kleine porties, maar dat is juist het idee en het was genoeg om te proeven. Erg leuk concept. De bediening was vriendelijk en dat vind ik belangrijk. Het was lekker druk, goede sfeer. Aanrader!

5. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor Bonnie & Clyde

Tijdje geleden hier geweest. Wat ons opviel was dat het zo rustig was. Naast ons nog 1 ander gezin, en dat op een zaterdagavond. In tegendeel tot andere recensies hier hadden wij wel een goede service. Een erg warm welkom van een gezellige dame die ons erg goed heeft geholpen. We hebben een gerecht voor 2 besteld en kregen een grote schaal met vlees dat erg lekker was, en uiteindelijk bleek het ook betaalbaar. Ze zouden het restaurant wel eens mogen vernieuwen, het is erg ouderwets, wellicht is dat de reden voor het gebrek aan klanten. Het is moeilijk sfeer te creëren met zo weinig mensen. Toch erg lekker gegeten!

6. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Wat een bijzondere ervaring. De keus maakt hier het restaurant. Je kan vanalles krijgen en zit al vol voordat je alles hebt uitgeprobeerd. Leuke aparte restaurantjes maar door het vele lopen en de aparte hokjes niet veel sfeer. Ook heb je niet veel met het personeel te maken dus van service is ook niet echt te spreken. Wel is hier voor iedereen wat wils en vond ik het eten/drinken zeker niet slecht. Niet spectaculair maar wel goed. Al met al een leuke ervaring en ik raad het zeker aan.

7. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor Wok Wamelink

Negatieve reacties snap ik in dit geval totaal niet. Het is een all you can eat buffet. Mensen lopen dus door elkaar en je wordt niet persoonlijk geholpen dus is het wat onpersoonlijker. Maar het eten is lekker, voor iedereen wat wils en erg veel keus. Zeker een aanrader!

8. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor MyWereld
    Internationaal Doetinchem

Een all you can eat concept. Erg leuk omdat je altijd wel iets hebt wat iedereen lekker vindt. Omdat je veel heen en weer loopt is de sfeer wat rommeliger, maar dat kun je verwachten. De service is erg goed en het eten ook. Je krijgt zeker waar voor je geld.

9. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft een recensie geschreven voor Bistro de Cactus

Wij komen hier eens in de zoveel tijd. Altijd erg lekker, altijd goede service en een gezellige sfeer. Ik raad dit restaurant regelmatig aan bij bekenden.

10. Demelza's profielfoto
    Demelza heeft Bistro de Cactus toegevoegd als favoriet restaurant