• Lid sinds 3 oktober 2011

2. 9

El Rey

Woerden
Nieuwe recensie

DeKeizer heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. DeKeizer's profielfoto
    DeKeizer heeft een recensie geschreven voor El Rey

Wat een leuk restaurant. Ik heb sinds heel lang niet zo vrolijke en vriendelijke bediening in een restaurant gezien. En het eten is een ware beleving. Heel veel keuze en toch de kwaliteit weten te behouden ondanks zo'n grote kaart, dat is een mooie prestatie. Veel smaak variatie en alles bijzonder lekker. Wat daarnaast verbaast is dat ze echt heel lekkere cocktails hebben voor praktisch de helft van de prijs waar ik ze elders te drinken krijg en van deze cocktails wordt je gegarandeerd vrolijk.

Kortom een absolute aanrader.

Eén vorige recensie
  2. DeKeizer's profielfoto
    DeKeizer heeft een recensie geschreven voor El Rey

Heerlijk uit eten geweest bij El Rey. Ongelofelijk wat een leuke kaart. Allerlei authentieke gerechten uit o.a. Spanje, Brazilie, Peru, Bolivia, Cuba, etc. En alles zeer smakelijk en uiterst betaalbaar.

We hebben de lekkerste paella ooit in Nederland gegeten, een Portugees vispannetje waarin iedere keer een andere verrassing naar boven kwam en verder heerlijk genoten van Cubaans varkensvlees, heerlijke grote mosselen, huisgemaakte calamaris en een heerlijk Boliviaans kippasteitje.

Voor toe de chocoladetaart en mojito ijs. In 1 woord fantastisch. Zeer vriendelijke en aangename bediening en heerlijk ongedwongen sfeer. Een waar feest en een absolute aanrader.

De nieuwste recensie