• Lid sinds 8 november 2013

Koeien en Kaas

Gouda

Senza Pari

Deurne

degenkamp heeft nog geen foto toegevoegd

1. degenkamp's profielfoto
    degenkamp heeft een recensie geschreven voor Koeien en Kaas

Leuke sfeer. Eten slecht. Carpaccio zonder kaas, te dik gesneden. Gevraagd om medium biefstuk, maar compleet rauw. Bij 2 andere tafel genoten (die doorgebakken wilde hebben) vlees terug gestuurd omdat het nog veel te rood was. Bediening heeft vlees van de borden gehaald en later doorgebakken terug gebracht. Ander kreeg de ossehaas nauwelijks gesneden. Teleurstellend.

3,5
  2. degenkamp's profielfoto
    degenkamp heeft een recensie geschreven voor Senza Pari

2 van onze groep hadden pizza tonno (15 euro). De tonno op de pizza was ver te zoeken en de smaak ook. Je proefde eigenlijk alleen maar tomatensaus. Aangezien we er voor de eerste en laatste keer waren hebben we nadat de pizza op was er wat over gezegd. Ging mij niet om een nieuwe pizza of zoiets, maar moest het even kwijt, hierop een zeer lauwe reactie van u heeft het al op, zal het doorgeven aan de keuken. De sfeer in het restaurant is behalve een foto van een fiat 500 op geen enkele manier te koppelen aan italie. Aangezien er in Deurne echt goede restaurants zijn met vergelijkbare prijzen adviseer ik u om daar naartoe te gaan.

1,8