• Lid sinds 14 april 2016

Bollywood

Amsterdam

Moti Mahal

Amsterdam

deewan heeft nog geen foto toegevoegd

1. deewan's profielfoto
    deewan heeft een recensie geschreven voor Bollywood

Als welkom werd er direct knapperige Papperdam met 3 pittige sausjes op tafel gezet. We bestelden het Bollywood-menu voor 2 personen à € 59,-. De gefrituurde voorgerechten van ui-ringen en pasteitjes met aardappel en doperwten waren al behoorlijk machtig en gelukkig hebben we deze niet helemaal opgegeten, want daarna kwamen er nog forse porties van o.a. een uitstekende lamscurry, een Tandoori mixed grill, rijst, heerlijke Saag Paneer en lekker Nan-brood met knoflook. De gerechten waren allemaal best wel pittig gekruid, alleen de Tandoori-gerechten hadden wel wat pittiger gemogen.
    Na deze grote en lekkere schotels hadden we nog net plaats over voor een heerlijk kommetje Kheer en we besloten dit prima diner met 2 goede espresso's.

2. deewan's profielfoto
    deewan heeft een recensie geschreven voor Moti Mahal

Weer recentelijk met ons vieren, voor de 7e keer, naar dit restaurant in Amsterdam geweest. Het was nogal druk door een grote groep mensen maar de sfeer was zeer vrolijk. Nog steeds zeer vrolijk en aantrekkelijk.

Het eten is nog altijd van hoge kwaliteit, zeer goed gekruid. De Prawn madras is pittig maar niet overheersend. De Garnalen proef je altijd het eerst en dan de kruiden. Verder hadden we de Chicken tikka massala en de bhindi bhaji en Saag paneer. Absoluut heerlijk en apart van smaak. Voor ons gewoon perfect. En niet te vergeten: De Cobra beer en indiase rose wijn, super!