• Lid sinds 21 februari 2013

Swing

Gouda

Debora heeft nog geen foto toegevoegd

1. Debora's profielfoto
    Debora vindt de recensie door Debora voor Swing leuk
    Internationaal Gouda

Vanavond heerlijk gegeten bij Swing met een Groupon voucher. Eet geregeld met een voucher maar hier was de gastvrijheid echt geweldig. Een spontane gastvrije bediening en gerechten die overheerlijk waren met een smaakvolle opmaak. Onze voucher gaf recht op een 3 gangen ala carte menu voor 2 personen. Het nagerecht was ons echt teveel en hebben we overgeslagen. Een kopje koffie was voldoende. Toen we het restaurant verlieten kwam de eigenaar/bedrijfsleider? naar buiten en sprak ons aan. Hij wilde weten wat er eventueel verbeterd kon worden en of wij tevreden waren? Hierdoor hadden we graag een 10+ gegeven maar was niet mogelijk.
    Swing... ik heb vandaag gelijk weer een voucher gekocht! Heerlijk weer op donderdag eten met live muziek. Jullie zien ons gauw terug!

Met vriendelijke groet,

Debora en Bulent Ozen

2. Debora's profielfoto
    Debora heeft een recensie geschreven voor Swing
    Internationaal Gouda

Met vriendelijke groet,